A WhitePress® támogatja a SEO és a tartalommarketing tevékenységeket egy olyan automatizált platformmal, amely lehetővé teszi a cikkek közzétételét több ezer portálon világszerte. Emellett natív szövegírói szolgáltatásokat is kínál, így biztosítva a kiváló minőségű tartalmat ügyfelei marketing igényeihez. A Magyar Marketing Szövetséghez való csatlakozásuk kapcsán a WhitePress® marketing managerével Sápi Márkkal beszélgettünk.
Mit jelent számodra a marketing és mely szerepeit tartod a legfontosabbaknak?
A marketinget úgy látom, mint egy szervezet éltető erejét, amely legalább olyan fontos, mint az üzemanyag az autóban. Kotler papa tanításai alapján, ha valakinek CSAK egy jó terméke, vagy CSAK egy jó reklámja van, az nem elég ahhoz, hogy fenntartsa a vállalatot. A marketing szerepe az, hogy mindezt összefogja, és olyan termékeket biztosítson az ügyfelek számára, amelyek, tudom, hogy ezek most nagy szavak, de szebbé tegyék az emberek életét, és ezáltal a világot is jobbá formálják.
Személyes és vállalati szinten pedig úgy gondolom, hogy a legfontosabb feladat a piaci igények megértése, ami megjelenik a termékstratégiánkban is. A WhitePress® már az indulásakor azt a célt tűzte ki, hogy választ adjon egy piaci problémára, mégpedig az igényes és biztonságos linképítés kérdésére, amely akkoriban még nem volt megfelelően megoldva a piacon. Azóta pedig folyamatosan alkalmazkodunk a Google változó elvárásaihoz, és figyelembe vesszük a hirdetői piac igényeit, hogy platformunk és szolgáltatásaink mindig naprakészek legyenek, új funkciókkal és frissítésekkel.
Mi a legnagyobb marketinges és üzleti kihívás, ami most a leginkább foglalkoztat?
Röviden: az a folyamatos változás, amely jelenleg leginkább a mesterséges intelligencia (AI) fejlődésében és elterjedésében ölt testet. A mesterséges intelligencia megjelenése nem csupán nekünk, hanem számos más iparági szereplő számára is komoly kihívásokat jelentett. Azonban úgy gondoljuk, hogy ez egy olyan hullám, amelyet képesek vagyunk meglovagolni, és nem csupán alkalmazkodni, hanem aktívan kihasználni a benne rejlő lehetőségeket.
Ahelyett, hogy fenyegetésként tekintenénk rá, mi inkább egy hatalmas lehetőségnek látjuk, amely új dimenziókat nyit a vállalatunk számára, és új távlatokat kínál a SEO és tartalommarketing világában. Az AI alkalmazásával nemcsak hatékonyabbá válhatnak a munkafolyamataink, hanem képesek vagyunk személyre szabott, innovatív megoldásokat kínálni ügyfeleinknek, miközben jelentős versenyelőnyre tehetünk szert. A jövőben is nyitottak vagyunk arra, hogy folyamatosan fejlesszük és alkalmazzuk az AI-t, hogy még sikeresebbek legyünk a piacon.
Mi az az eredmény, amellyel elégedett lennél az idei év vonatkozásában?
A célunk, hogy Magyarország egyik vezető linképítő és tartalommarketing platformjaként tovább erősítsük pozíciónkat, miközben folyamatosan fejlesztjük szolgáltatásainkat és bővítjük a kínálatunkat. A növekedésünket tekintve az egyik legfontosabb célkitűzésünk, hogy az év végére egy 20%-os profitnövekedést érjünk el, ami tükrözi a csapatunk kemény munkáját és a stratégiai döntéseink sikerét.
Ezen kívül szeretnénk nemzetközi szinten is tovább növekedni, különös hangsúlyt fektetve az Egyesült Államok és az ázsiai piacok meghódítására. Mindkét piac rendkívül erős SEO szempontból, és komoly lehetőségeket kínál számunkra, hogy bővítsük ügyfélkörünket és növeljük globális jelenlétünket. A nemzetközi terjeszkedés során a helyi trendek és igények figyelembevételével szeretnénk olyan személyre szabott megoldásokat kínálni, amelyek valóban hozzáadott értéket teremtenek az ottani piacokon.
Mire vagy a legbüszkébb eddigi szakmai pályafutásod során?
Számomra az igazi siker az, amit másokkal is meg tudok osztani. Ezért büszkén ünnepeljük szervezeti szinten az utolsó közös eredményeket, mint például a 100 000. regisztrált portált, vagy a hatalmas sikernek örvendező SEO Vibes eseményeket, amelyeket eddig közel 30 országban tudtunk megünnepelni. Emellett hatalmas örömmel tölt el minket, hogy Magyarország mindig a toplista élén szerepel a havi jelentéseknél, ami azt mutatja, hogy Magyarország kiemelkedően teljesít a marketing és SEO terén.
Milyen célból léptetek be a Magyar Marketing Szövetségbe? És milyen értéket képvisel számotokra a tagság?
Ahogy fontolgattuk a Marketing Szövetségbe való belépést, a döntéshozó érv az volt, hogy ugyanazon értékrendszer alapján működünk. Elsősorban mindkét szervezet középpontjában a marketing helyezkedik el, és fontosnak tartjuk az új trendeket, valamint a fenntartható marketinget. Másodsorban pedig számunkra is éppolyan fontos a közösségépítés, mint a Marketing Szövetség számára, amelynek igyekszünk eleget tenni hazai és nemzetközi eseményekkel.
Ez pedig arra a következtetésre enged minket, hogy egy olyan közösség tagjai lehetünk, akik hasonlóan gondolkodnak, és segíthetünk egymásnak új sikereket elérni, valamint hasznos tudást szerezni.
Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.
Összes cikk