Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a marketing.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben nem fogadja el, úgy a weboldal egyes funkciói nem lesznek használhatók.
Részletek
Elfogadom
Nem fogadom el
PR cikk | 2024. december 16.

A marketing egy márka kreatív önmegvalósítása

A Cerbona 1988 óta készít minőségi termékeket. Több mint 30 év tapasztalatával a hátuk mögött mindig azt kutatják, hogy mit szeretnének a vásárlók. A Magyar Marketing Szövetséghez való csatlakozásuk kapcsán a Cerbona marketing vezetőjével, Pókecz Annával beszélgettünk.

Mit jelent számodra a marketing és mely szerepeit tartod a legfontosabbaknak?

Számomra a marketing egy márka kreatív önmegvalósítása. A márka történetének elmesélése olyan módon, ami a fogyasztók életében értéket teremt.

Stratégiai márkaépítést, amely megteremti azt az érzelmi kötődést, amely miatt a fogyasztók a Cerbonát választják a piaci versenytársak közül. A Cerbona esetében különösen fontos, hogy hangsúlyozzuk a folyamatos innovációt, minőséget és az egészségtudatos táplálkozást.

Az innováció támogatását. A marketingnek segítenie kell az új termékek bevezetését és a fogyasztói trendek előrejelzését. Igyekszünk minél hamarabb reagálni a trendekre, legyen szó ízekről, táplálkozási irányokról, vagy akár social média aktivitásról.

Kapcsolatépítést a fogyasztókkal. Fontos számunkra, hogy közel legyünk a fogyasztókhoz, így számos rendezvényre, kóstoltatásra megyünk ki és mutatjuk be az új termékeinket. Így első kézből kapunk visszajelzést a bevezetésekről és ismerjük meg a fogyasztók igényeit.

Mi a legnagyobb marketinges és üzleti kihívás, ami most a leginkább foglalkoztat?

Jelenleg számomra két nagy kihívás van. Az egyik az egyes kategóriáknak a visszaesésével való megküzdés. A másik pedig számos termék kategóriának a támogatása. Az FMCG piac nagyon változatos, ami egyben izgalmas és kihívásban teli. Folyamatos innovációra van szükség, és ezeknek a bevezetését megfelelően kell támogatni. Mi is számos kategóriában vezetünk be rengeteg terméket, viszont van, ami sajnos nem kap elég figyelmet, így nem is teljesít megfelelően. Így most feladatom, hogy gondoskodjunk minden kategóriáról megfelelően.

Mi az az eredmény, amellyel elégedett lennél az idei év vonatkozásában?

Az idei év kihívásokkal teli volt számunkra. Számos nagy bevezetésünk volt, üzemünk is átalakult és még a Boci márkát is integráltunk a cégbe. Azonban úgy gondolom, hogy jól birkóztunk meg a feladatokkal.

Én elégedett vagyok a teljesítményünkkel. Proaktívan álltunk a feladatokhoz és élveztük a megvalósítást. Jól sikerültek az image kampányok, idén trade marketingben is tudtunk erősödni és sokat tanultunk a folyamatokban. Lelkesen állunk a jövő évhez, ahol igyekszünk még látványosabb és hatékonyabb marketing stratégiát alkalmazni.

Mire vagy a legbüszkébb eddigi szakmai pályafutásod során?

Összességében arra, hogy egy nagy márka élén állhatok és alakíthatom az útját már évek óta. Ha egy pontot kell megragadni, akkor ez idén volt, ahol a cég összefogó stratégiáját kellett megalkotnom az összes területet összefogva. Ez minden évben elkészül nálunk és kulcsfontosságú a következő évre tekintve.

Milyen célból léptetek be a Magyar Marketing Szövetségbe? És milyen értéket képvisel számotokra a tagság?

Számomra a legfontosabb a tanulás és a fejlődés. Nagy megtiszteltetés olyan emberek között lenni, akik már sokat letettek az asztalra, és kivételes szakmai tudással rendelkeznek. Izgatottan várom azokat az eseményeket, ahol mélyebb betekintést nyerhetek a szakma rejtelmeibe, és tanulhatok a tagok tapasztalataiból. Úgy gondolom, ezek az alkalmak nemcsak inspirálóak lesznek, hanem valódi értéket is adnak, és tovább erősítik számomra a tagság jelentőségét.

Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.

Összes cikk