Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a marketing.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben nem fogadja el, úgy a weboldal egyes funkciói nem lesznek használhatók.
Részletek
Elfogadom
Nem fogadom el
PR cikk | 2024. december 13.

A marketing a hidat jelenti a vállalat és a vásárlók között

A REGIO JÁTÉK Magyarország legnagyobb játékáruházlánca, melyet 1990-ben, családi vállalkozásként alapított Gyaraki József ügyvezető és felesége. A játékforgalmazó ma már országszerte 44 játékbolttal rendelkezik, és közel 20%-os részesedésével piacvezető a hagyományos magyar játékpiacon. A Magyar Marketing Szövetséghez való csatlakozásuk kapcsán Györe Márió marketingvezetővel beszélgettünk.

Mit jelent számodra a marketing és mely szerepeit tartod a legfontosabbaknak?

Számomra a marketing a hidat jelenti a vállalat és a vásárlók között. Ez nemcsak arról szól, hogy megszólítsuk az embereket, hanem arról is, hogy értéket teremtsünk, és valódi kapcsolatokat építsünk, melyekkel a vásárlók azonosulni tudnak, és úgy érezzék, hogy a márka és a termékek is nekik szólnak. Különösen fontosnak tartom a márkaépítés, a kreatív kommunikáció, valamint az adatalapú döntéshozatal szerepét, hiszen ezek biztosítják a hosszú távú sikert.

Mi a legnagyobb marketinges és üzleti kihívás, ami most a leginkább foglalkoztat?

Jelenleg az egyik ilyen kihívást az országban megjelenő online platformok jelentik. Ez részben érint minket, hiszen a magyar nyelvű játékok nem nagyon találhatóak meg ezeken a platformokon, de vannak olyan nem nyelvspecifikus termékek, melyek áraival nagyon nehezen lehet felvenni a versenyt. Nemcsak a játék, de egyéb piacokra is nagy nyomást helyeznek.

További kihívás ebben a nehéz gazdasági helyzetben, hogy a marketing büdzsét és a növekvő árakat úgy hangoljuk össze, hogy a kampányok még megtérülésen belül legyenek. Ugyanakkor éppen ez teszi széppé a szakmát: mindig tele van izgalmas kihívásokkal, amelyek megoldásához kreativitásra és rugalmasságra van szükség.

Mi az az eredmény, amellyel elégedett lennél az idei év vonatkozásában?

Alapvetően elégedett vagyok az idei évünkkel; marketing szempontból úgy érzem, hogy kihoztuk a maximumot, rengeteg pozitív visszacsatolást kaptunk a vásárlóinktól. Ugyanakkor, ami igazán boldoggá tenne, az egy kétszámjegyű növekedés a bevételben. Ez egyértelmű visszaigazolás lenne arra, hogy a stratégiánk és erőfeszítéseink helyesek.

Mire vagy a legbüszkébb eddigi szakmai pályafutásod során?

Leginkább a lehetőségre vagyok a legbüszkébb, hogy Magyarország egyik legnagyobb játékkereskedő cégénél, egy dinamikusan fejlődő vállalat marketingvezetőjeként lehetőségem van aktívan hozzájárulni nemcsak a cég, hanem az iparág fejlődéséhez is. Külön öröm számomra, amikor egy-egy sikeres kampány vagy újítás révén látom a vásárlók pozitív visszajelzéseit.

Milyen célból léptetek be a Magyar Marketing Szövetségbe? És milyen értéket képvisel számotokra a tagság?

A Magyar Marketing Szövetséghez való csatlakozásunkkal célunk, hogy a szakmai közösség tagjaként megosszuk tapasztalatainkat, tanuljunk másoktól, és együtt dolgozzunk a magyar marketing színvonalának emelésén. A tagság számunkra egy olyan értéket képvisel, amely lehetőséget ad a folyamatos fejlődésre, kapcsolatok építésére és új, innovatív megközelítések felfedezésére. Ez egy újabb lépés annak érdekében, hogy a REGIO JÁTÉK ne csak piacvezető, hanem szakmailag is elismert vállalat legyen.

Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.

Összes cikk