Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a marketing.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben nem fogadja el, úgy a weboldal egyes funkciói nem lesznek használhatók.
Részletek
Elfogadom
Nem fogadom el
PR cikk | 2022. február 28.

A 10 legfontosabb marketing praktika 2022-ben

A Maximum Business ügynökség 2015 óta több mint 1,000 hazai és nemzetközi vállalkozásnak segített már abban, hogy több bevételt érjenek el, és eredményes online jelenléttel rendelkezhessenek. Lássuk tehát, hogy Gergő milyen 2022-es marketing praktikákra hívja fel a figyelmünket.

Miért célszerű foglalkozni az aktuális marketing trükkökkel?

Minél többet hagy ki egy hazai KKV az általa alkalmazott marketing eszköztárból, várhatóan annál kevesebb profitot fog realizálni. A marketing elképesztő dinamikával változó terület, az eredményesség fenntartásához muszáj lépést tartani az aktualitásokkal. Amikor például online értékesítésről van szó, akkor mi nem a PPC-ben, nem a SEO-ban, de még csak nem is egy jó weboldalban hiszünk. Mi ezekben egyszerre hiszünk. Ezek együttesen segíthetik elő a fenntarthatóan sikeres marketing tevékenységet 2022-ben.

Melyek a legfontosabb marketing stratégiák 2022-ben?

Első lépésként érdemes meghatározni az üzleti célokat. Vagyis annak a számszerűsített értékét, hogy a marketing eszközeivel és trükkjeivel milyen szintre akarunk eljutni a vállalkozásunkkal.

Célszerű mindezt kiegészíteni a költségkeret feltérképezésével is. Azaz erősen javasolt megtervezni, hogy a célok eléréséhez mennyi erőforrás áll rendelkezésre, és ennek fényében mik lehetnek a reális elvárások. Amikor ez sikeresen megvan, úgymond léphetünk tovább.

Valójában marketing praktika helyett esszenciális feladatnak számít a „kinek akarunk eladni” kérdés megválaszolása. A megfelelő közönséget kell ugyanis megcélozni a termékeinkkel / szolgáltatásainkkal ahhoz, hogy kellően hatékony marketing aktivitást tudjunk kivitelezni.

Mindezen felül intelligens márkát építve tudunk igazán eredményesek lenni. Gondoljon ránk a célközönség kommunikatív, megbízható és szerethető márkaként, akinek a termékét vagy szolgáltatását jószívvel választják.

Milyen további marketing trükkökkel élhet egy KKV?

Miután egyre nehezebb feladat a Google organikus találati listájának tetejére kerülni és ott is maradni, a linképítés SEO trükkjének a kivitelezése vagy kiszervezése igencsak javasolt feladat.

Ezt támogathatja a rendszeresen frissített céges blog, erősítve a látogatók bizalmát és támogatva az értékesítést.

Azoknál a piacoknál, ahol a lokáció fontos szempontja a vásárlói döntésnek, célzott Google Maps jelenléttel sikeresen szerezhetünk több helyi vásárlót.

Ami a közösségi média marketing praktikáit illeti, a konzekvens tartalommegosztás továbbra is esszenciális kérdés. Méghozzá azokon a felületeken, ahol a célközönséget minél nagyobb arányban és kedvező elérések mellett tudjuk megszólítani.

Az email marketing figyelmen kívül hagyása kihagyott ziccerrel ér fel, tekintve a kedvező megtérülését és az alacsony költségigényét.

Mindezen felül a PPC reklámok tudatos alkalmazás is célravezető marketing praktika 2022-ben, ideális esetben tudatos stratégiával megtámogatva.

Mi alapján célszerű alkalmazni ezeket a marketing praktikákat?

A helyes megközelítés az, ha mindig a meglévő és leendő vevők preferenciáiból indulunk ki. A kérdésre adandó válasz náluk lesz. Annak a feltérképezésére kell fókuszálni, hogy számukra mi jelent hozzáadott értéket, motivációt, plusz bizalmat a vásárláshoz.

Ehhez mérten mindenképp kérjük ki a vevők véleményét, ami hűen tükrözheti egyrészt a fejlesztendő területeket, másrészt a piaci igényeket is. Az ügyfelek elvárásait teljesíteni ma már alapfeltétel, inkább azok túlszárnyalásával, extra minőséggel vagy bónusz szolgáltatással kerülhetünk a versenytársak elé.

A vevők irányába folytatott kommunikáció és tartalommegosztás tekintetében figyeljünk az időzítésre. Keressünk olyan periódusokat, amikor a közönség fogékony a mondandóra. De a legfontosabb 2022-ben is a következetesség, vagyis a rendszerszinten kivitelezett marketing.

 

Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.

Összes cikk