Marketing | 2023. július 10.

Yettel: Attól, hogy régi, még értékes

A Yettel elkötelezett a fenntarthatóság mellett. Célunk az volt, hogy az embereket ösztönözzük arra, hogy régi, már nem használt telefonjaikat ne őrizgessék a fiókban, hanem hozzák be, hogy újrahasznosíthassuk.

A kampány fő üzenete: Attól, hogy régi, még értékes. Hozd be régi mobilodat a Yettel üzletbe hogy újrahasznosíthassuk, és 30 000 forint kedvezménnyel vidd el bármelyik új készülékünket! - mondta Erdős Dóra, a Yettel marketingkommunikációs managere.

A koncepciót egy sokunk számára ismerős jelenségre építettük, arra, hogy a régi telefonok sok esetben családon belül még új gazdára találnak, mindig akad egy gyerek vagy rokon, aki nagy örömmel veszi át a lepattanó mobilokat. Ez mindenkinek sokkal jobb, mintha a fiókba, vagy a kukába kerülnének - tette hozzá Dolezsai Gergely, a Yettel márka- és marketingkommunikációs igazgatója.

Viszont minden eszköznél eljön az a pont, akármennyire is tudatosan használjuk, amikor már nem használható. Legalábbis azt gondoljuk. Pedig attól, hogy valami régi, még lehet értékes. Készülékünk története, élete pedig nem ér véget annak lecserélésével, köszönhetően az újrahasznosításnak - mesélte Horváth Gergő, az Artificial Group kreatívigazgatója.

A régi, összetört, nem működő készülékek, legyenek bármennyire is viseltesek, több szempontból is értékesek: a környezetnek és azoknak is, akik új telefonra vágynak. Kutatásokból látjuk, hogy a háztartások jelentős részében vannak ilyen kallódó készülékek, így az ajánlatunk széles körben igénybe vehető a meglévő és új ügyfeleink számára egyaránt. Kampánytól függetlenül, egész évben újrahasznosítjuk a behozott régi telefonokat - ffűzte hozzá Tóbiás Réka, a Yettel marketingkommunikációs csoportvezetője.

Alkotók listája

Megbízó: Yettel Chief Commercial Officer: Nemanja Zilovic

  • Director of Brand and Marketing Communication: Dolezsai Gergely
  • Marketing Communication Group Manager: Tóbiás Réka
  • Marketing Communication Manager: Erdős Dóra
  • Marketing and Media Reporting Senior Consultant: Nemes Rita
  • Content Marketing and Social Media Group Manager: Verik Orsolya
  • Senior Social Media & Digital Content Manager: Andrássy Judit
  • Store Marketing Group Manager: Antalóczi Ditta
  • Instore Development Manager: Vörös Gergő
  • Communications Expert: Zsadon Sára CSR Expert: Gulyás Anett

Reklámügynökség: Artificial Group

  • Creative Director: Horváth Gergő
  • Creative Group Head: Erdei Zsófi
  • Creative crew: Karaba Gábor, Fehér Zsigmond, Fazekas Péter, Viniczai Csenge, Tiba Péter, Simon Dani, Rénes Marci, Korok Bendegúz 
  • Senior production manager: Grabo 
  • Digital Account Director: Pusztai Zsófi
  • Junior Digital Account Manager: Horváth Luca
  • Head of Social: Gulyás Lídia 
  • Social crew: Cser Nóri, Princz Laura, Nagy Kristóf, Szánthó Flóra
  • Account Director: Barta Lilla
  • Account crew: Benkő Dalma, Zlatnik Laura, Maly Dorottya

Médiaügynökség: PHD

  • Business Director: Bacsa Péter
  • Integration Manager: Kolipka Ilona
  • Account Director: Mihálszki Zsuzsa
  • Account Director: Kemenczés Péter
  • Account Manager: Szabó Krisztina
  • Account Assistant: Szabó Dóra

Produkciós ház: 235

  • Head of Production: Dreissiger László
  • Producer: Rubesch Dávid
  • Director: Sébastien Praznoczy
  • DOP: Nagy Marcell
  • Production manager: Lukács Gergő
  • 1st AD: Vass Tamás
  • Production designer: Takács Alexandra
  • Editor: Erdélyi Flóra
  • Colorist: Vándor Ádám
  • VFX: JumpCut Productions

Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.

Összes cikk