Marketing | 2022. február 04.

Vidéki vállalkozóknak szól a Vodafone új kampánya

A Magyar Marketing Szövetség vállalati tagja, a Vodafone új, vállalkozásoknak szóló kampányában azt mutatja be, hogy a mobil, vezetékes és technológiai megoldásoknak köszönhetően egy vállalkozás ma már az ország bármely pontján működhet sikeresen.

Hazánkban jelentős különbségek mutatkoznak gazdasági lehetőségekben, ezért sok tehetséges fiatalnak kellett lemondania szülőföldjéről és Budapestre költöznie, hogy ott valósítsa meg az álmát. Aki pedig otthon maradt, úgy érezhette, kevesebb lehetőséghez jut, mint fővárosi társai. A vidékről sokaknak a szép táj, a nyugalom jut eszébe, pedig a vidéki városokban, sőt a falvakban is egyre több a sikeres, innovatív vállalkozás, sőt egyre többen vannak, akik visszatérnek vagy csak úgy döntenek, hogy vidékre költöznek, hogy abban a közegben folytassák vállalkozásukat, ahol igazán boldogok.

A Vodafone azt tűzte ki célként, hogy felhívja a figyelmet erre a pozitív jelenségre, a Vidék értékeire, valamint arra, hogy telekommunikációs és technológiai megoldásaival ő is tudja támogatni az otthonmaradó vagy hazatérni szándékozó, ambiciózus vállalkozókat.

"Ez az első olyan vállalkozásoknak szóló kampányunk, amelyben a jól ismert B2B helyetti H2H, azaz human2human gondolat kitapinthatóan is megjelenik” - mondta Juhász Péter Tibor, a Vodafone márkaigazgatója.

“A mostani “Hazatérés” koncepció valóban merőben más világot képvisel, mint az eddigi kampányaink. Nem úgy tekintünk a vállalkozókra, mint akik éjjel-nappal vállalkozóként működnek. Ők is emberek, érzésekkel, emberi problémákkal, amelyek nem csak a magánéletükre, de a vállalkozásaikra is kihatással vannak. Mi abban hiszünk, ha ezekre az emberi problémákra is fókuszálunk, akkor termékfejlesztésben, de kommunikációban is relevánsabban szólíthatjuk meg a magyar kis- és középvállalkozásokat" - mesélt az új kampány hátteréről Buday Viktória, a Vodafone B2B kommunikációs vezetője.

“Zita, a Budapesten sikeres, vidéki származású vállalkozó történetén keresztül egy olyan, sok millió ember számára ismerős érzelmet állítottunk a középpontba, amellyel Magyarországon márka még nem igazán foglalkozott. Mind a vidékiek, akik Budapesten élnek, de hazavágynak, mind az ő szüleik és barátaik, akik elengedték gyermeküket a nagyvárosba, mind azok a vidékiek, akik otthon maradtak, de néha elbizonytalanodnak, reményeink szerint rezonálni fognak a történettel" - mondta Anabela Vaskova, a BOLD Creative Group Head-je.

“Mindannyian igazán lelkesek voltunk, amikor a vodafone-os kollégákkal közösen kiválasztottuk a "Vidék” és a “Honvágy” területét. A csapatban mindannyiunk, köztük sok-sok vidéki származású kollégánk szívét, így az enyémet is melegséggel töltötte el a történet már a script születésének pillanatában. Reméljük, hogy ezzel a kampánnyal megint csak hatással lehetünk: inspirálhatunk a hazatérésre vagy büszkeséget adhatunk az otthon maradóknak" - mondta Urbán Ágnes, a BOLD Chief Operating and Client Service Officer-e.

A kampány az imagefilmeket követően, a Vodafone Business Smart Office tarifa bemutatása mellett, digitális aktivációkkal és további valós, inspiráló digitális transzformációs történetek bemutatásával tesz azért, hogy a vállalkozások hozzáállásában elindult pozitív változást a Vodafone tettekkel támogathassa.

A filmben egy sikeres magyar designbútor-tervező vállalkozás, a Plydesign termékeit használták.

Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.

Összes cikk