Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a marketing.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben nem fogadja el, úgy a weboldal egyes funkciói nem lesznek használhatók.
Részletek
Elfogadom
Nem fogadom el
Marketing | 2024. október 29.

Újra együtt Németh Kristóf és Fodor Zsóka!

12 év után újra együtt forgatott Németh Kristóf és Fodor Zsóka, az ország talán legnépszerűbb anya-fia párosa! Az újra egymásra találás előzménye a Magyarországon piacvezető Alfa Biztosító 2022-es Legyen tiszta! Tiszta online! kampánya, amelynek főhőse az analógfüggő Kálmán (Németh Kristóf) volt, aki függőségét legyőzve átállt tisztán online ügyintézésre. Az október 21-től a társaság Youtube-csatornáján és Facebook-oldalán látható folytatásban is ő az egyik kulcsfigura: az online ügyintézéssel felszabadult idejét szeretné édesanyjával tölteni, akit pedig ki formálhatna meg jobban, mint Fodor Zsóka!? Csakhogy Anyus még analógfüggő…

A két színész a hazai televíziózás egyik legnépszerűbb sorozatában éveken át alakított anya-fia párost. Bár már 12 éve nem részei a magyar háztartások estéinek, a két színész a magánéletben továbbra is szoros kapcsolatban maradt, Kristóf a fogadott anyukájaként tekint Zsókára. Így mindketten örömmel mondtak igent, amikor az Alfa Biztosító felkérte őket, hogy néhány vicces jelenet erejéig ismét zsörtölődhessenek egymással – népszerűsítve a digitális ügyintézést, amelyen mindenki nyer: elsősorban kényelmet és egymásra fordítható időt.

Az Alfa Biztosító Tiszta online! kampányának célja a digitális ügyintézés és díjfizetés népszerűsítése, előnyeinek hangsúlyozása. A vállalat ügyfeleinek nagy része már él ezekkel az előnyökkel, évente átlagosan 1,2 millió ügyet intéznek ezen a platformon, vagyis személyes megjelenés nélkül a kárbejelentéstől és a kárszemlétől az adatmódosításon át a díjfizetésig. A 2024 márciusában megjelent AlfaGo applikációt pedig már 120 ezren töltötték le. A digitális csatornákat legfőképpen a kényelem, a gyorsaság és a papírmentesség miatt választják az ügyfelek az olyan népszerű funkciók mellett, mint például az Alfa biztosítási kalkulátorok vagy a kedvezményes kuponok.

Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.

Összes cikk