Marketing | 2021. december 01.

TikTokon a K&H

A Magyar Marketing Szövetség vállalati tagja, a K&H kifejezetten a fiatal közönséget vette célba TikTokos kampánya során. Az okosórák elterjedésével egyre népszerűbb a velük való fizetés, ezért a TE & a K&H nevű fintech platformjukhoz készítettek egy ezt népszerűsítő és bemutató kampányt. Fő üzenetük: "TE & az okosórád & kész! Azaz: digitalizáld a bankkártyád, és fizess csuklóból okosóráddal bárhol és bármikor!" A célközönség kifejezetten a Z és az Y generáció voltak, így érdeklődésük fenntartása érdekében nem egy, hanem rögtön négy kampányvideót is készítettek, amik illeszkedtek a TikTok platform laza stílusához.

 

A kampányról bővebben a Tovább gombra kattintva olvashatnak.

Tovább

Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.

Összes cikk