Első alkalommal valósult meg a Magyar Marketing Szövetség vállalati tagja, a Rossmann és a Krémmánia közös Beauty Expo eseménye, amelynek sikerét jól mutatja, hogy a 2000 előregisztrációval rendelkező vendég mellett több mint 350 helyszíni regisztráló vett részt a rendezvényen. Az egésznapos kiállítás moderátora Nagy Réka volt, a program egy exkluzív körben megtartott szakmai délelőttel vették kezdetét, majd a B2B előadásokat követően, az expo szélesebb körben is megnyitotta kapuit a szépségápolás szerelmesei előtt.
„Elképesztő hangulatban telt az első Beauty Expo rendezvényünk, szinte minden pillanatban nagy volt a nyüzsgés a standoknál, a visszajelzések alapján pedig sikerült elérnünk, hogy az érdeklődők kicsit közelebbről is megismerhessék a Rossmann polcain található márkákat és termékeket. Az eseményt abszolút sikerként értékeljük és minden előadónak, valamint szereplőnek köszönjük a részvételt, a látogatóknak pedig a bizalmat” – emelte ki Varga Anita Ágnes, a Rossmann marketingvezetője.
„A Krémmániának és Rossmannak is nagyon fontos, hogy a magyar márkák kellő támogatást kapjanak, és ez a rendezvény nagyszerű lehetőséget teremtett arra, hogy széles körben ismertessük meg a látogatókkal hazai szépségápolási termékeket. Külön öröm számunkra, hogy az első Beauty Expo lehetőséget teremtett arra, hogy az olvasóinkkal személyesen találkozzunk” – hangsúlyozta Pácsonyi Daniella a Krémmánia lapigazgatója.
Kozmetikai márkák amíg a szem ellát
A délutáni programok keretében 49 hazai és nemzetközi beauty márka standjával találkozhattak a résztvevők, valamint 21 izgalmas előadást és beszélgetést hallgathattak meg. A kerekasztal-beszélgetések olyan fontos témákat jártak körbe, mint a beauty vonalon történő termékfejlesztések, a hatóanyagok egymással való kompatibilitása, de szó volt a fényvédelemről, valamint a tudatos bőr- és testápolás fontosságáról is.
Az egységesen negyedórás előadások számos szépségápoláshoz köthető aktuális témára reflektáltak: Takács Petra (kozmetikus, skinfluencer) megosztotta, hogy mire érdemes figyelni egy férfi számára kialakított arcápolási rutin esetében. Az őszi-téli köröm- és kézápolásról, valamint az aktuális körömtrendekről Szálkai Hajnalka (NailSpa tulajdonosa) mesélt. Ördög Nóra (Nora Beauty alapító-tulajdonos) az otthoni géllakkozás fortélyait, illetve gyors és könnyű reggeli sminkpraktikákat osztott meg a látogatókkal.
Dévényi Kathy (LPSM Skincare tulajdonos) előadásában elmondta, hogyan lehet és kell újragondolni egy 30 éve működő terméket. A Sofia Michelle és Nagora saját fejlesztésű termékek történetét pedig Gera-Mihály Zsófia (Natural Business Kft. alapító-tulajdonos), Klibán Gréta (Nagora Manufaktúra alapító) és Prokaj Bea (Nagora Manufaktúra alapító) mutatta be a közönségnek. A tudatos bőrápolás forradalmáról Lilu (a Rossmann állandó szépségnagykövete, a Body+Me márka alapító-tulajdonosa) beszélgetett Bauer Éva (a Krémmánia főszerkesztője), valamint népszerű skinfluencerek – Berényi Vivien és Kárpáti Evelyn – közreműködésével.
A hajápolás és sminkelés sem maradhatott ki a témák közül
A szépségnapon természetesen hajunk ápolása is fókuszba került: Gyulai Zsófi (Szofi’s Haircare) előadásai a tudatos hajápolást járták körbe, míg Pintér Imola (fodrász) az overnight hajpraktikákról és a legnépszerűbb Tiktok frizuratrendekről beszélt. A göndör haj ápolásáról és formázásáról pedig Borbély Niki (göndörfodrász) és Viszkok Fruzsi (influencer) beszélgettek.
Smink vonalon Pohorelli Bettina (sminkes) árulta el a felhősmink, a tökéletes szájkontúr és a no makeup titkait. A műszempilla felhelyezés praktikáit és trükkjeit Bényei Bettina (sminkes) és Barbinek Paula (színésznő) mesélte el. Végül pedig a nap lezárásaként Szlameniczky Zita (sminkes) a sminkelésről és a színtanácsadásról adott elő.
Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.
Összes cikk