Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a marketing.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben nem fogadja el, úgy a weboldal egyes funkciói nem lesznek használhatók.
Részletek
Elfogadom
Nem fogadom el
Marketing | 2023. július 12.

Százezrek sorsáról dönthetsz egy zsetonnal a Tescóban

A Magyar Marketing Szövetség vállalati tagja, a Tesco 13. közösségépítő pályázatára összesen 342 jelentkezés érkezett be 2023. április 3. és május 5. között. A pályázati anyagok közül az Effekteam Egyesület független szakértői szakmai szempontok figyelembevételével választották ki azt a 162 projektet, amelyek országosan összesen 41 millió forint támogatásban részesülnek majd. Ebből 39 millió forint sorsáról a Tesco vásárlóinak szavazatai döntenek, akik július 10. és augusztus 6. között összegtől függetlenül minden vásárlás után egy darab zsetont kapnak, amellyel az áruházakban kihelyezett zsetongyűjtő pontokon az adott körzet továbbjutó pályázatainak egyikére adhatják le voksukat. Ezek közül a szavazási időszak végén a körzetenként legtöbb zsetont kapott kezdeményezés 400 ezer, a második helyezett 200 ezer, a harmadik pedig 100 ezer forint támogatást kap a Tescótól projektje megvalósításához.

„A Tescónál szeretnénk minél többet visszaadni azoknak a közösségeknek, ahol vásárlóink és munkatársaink élnek. Ezért is hoztuk létre 2016-ban egyedülálló pályázati programunkat, amely helyi szinten fejti ki hatását, de összességében több százezer embert érint országszerte. A KSH legutóbbi adatai alapján Magyarországon több mint 50 ezer civil szervezet működik, amelyek közül 2021-ben több mint 1800 pénz nélkül, míg több mint 2200 tartalékokból tartotta fenn működését, a bevételekkel rendelkezőkre pedig szervezetenként mintegy 18-23 ezer forint jutott. Nem meglepő tehát, hogy a programban évről évre számos visszatérő pályázónk van, akiknek az egyik fő finanszírozási formát a Tesco által biztosított támogatás nyújtja. Közülük százan legalább 1 millió forintot fordíthattak így kezdeményezéseikre az évek alatt. A Csepel-szigeti Fogyatékosok Sportegyesülete és a Lehetőség Családoknak 2005 Alapítvány egy-két forduló kivételével minden alkalommal pályázott és nyert is, így egyenként összesen 3 millió 450 ezer forint támogatást szereztek. Örömmel tölt el, hogy a 13. fordulóban további 162 projektet díjazhatunk összesen 41 millió forinttal. Arra biztatom vásárlóinkat, hogy éljenek a döntés lehetőségével, és szavazzanak a nekik leginkább szimpatikus kezdeményezésre, ezzel is elősegítve a megvalósítását” – mondta Hevesi Nóra, a Tesco Magyarország kommunikációs vezetője.

A legkreatívabb és legegyedülállóbb öt projekt összesen 2 millió forintos különdíjban részesül. Ezeket egyenlő arányban elosztva az alábbiak kapják:

  • a Ne maradj le! Alapítvány „Szülősimogató” rekreációs programja a sérült gyermeket nevelő szülők számára Szabolcs-Szatmár-Bereg vármegyében;
  • a Gondolkodj Zöldben – Imagine Green Egyesület természetterápiás stresszoldó tanösvénye, amelyet a romló mentálhigiénés adatokra és az aktív turisztikai trendekre támaszkodva szeretnének létrehozni a Somogy vármegyei Nyim településen, hogy feltegyék idilli falujukat a térképre, és megmutassák a világnak a helyi értékeket;
  • a Rózsafalu Civil Egyesület programja Vas vármegyében tündérkert kialakítására őshonos gyümölcsfákkal;
  • a JNSZMVAKOK Jász-Nagykun-Szolnok vármegyében tervezett közösségi szabadidős kertje és mezítlábas sétánya a közösségépítés és az esélyegyenlőség jegyében szolnoki lakosok és látássérültek bevonásával;
  • valamint a Karotinka Nonprofit Szolgáltató Kft. projektje Budapest XIII. kerületében, amelynek keretében élménypedagógiai alapú meglepetésjátékokat szerveznek a családokért és a fogyatékossággal élők integrációjáért.

A szavazással, valamint a korábbi győztes pályázatokkal kapcsolatos további információ a www.tesco.hu/kozosseg oldalon olvasható. Az „Ön választ, mi segítünk” program támogatásából megvalósult projekteket ezen a térképen lehet megtekinteni.

Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.

Összes cikk