Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a marketing.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben nem fogadja el, úgy a weboldal egyes funkciói nem lesznek használhatók.
Részletek
Elfogadom
Nem fogadom el
Marketing | 2022. szeptember 22.

Szakmai napot szervezett a Magyar Termék Nonprofit Kft. és a Rossmann

26 hazai márka képviselői vettek részt a Magyar Termék Nonprofit Kft. és a Magyar Marketing Szövetség vállalati tagja, a Rossmann közös rendezvényén, melynek műsorvezetője Kovalcsik Ildikó, Lilu, a hazai skincare éra megkerülhetetlen szereplője volt. A 100-nál is több vendéget számláló esemény szakmai bemutatkozásokkal és izgalmas kerekasztal-beszélgetéssel nyílt, melynek témája természetesen nem is lehetett volna más, mint a bőrápolás. 

„Nagy öröm számunkra, hogy a Magyar Termék Nonprofit Kft.-vel való kezdeményezésünk ekkora népszerűségnek örvendett. Fantasztikus volt látni a rengeteg minőségi terméket, amelyek hazai vállalkozások szenvedélyes és elhivatott munkájának gyümölcsei, mi pedig, sikeres megállapodás esetén büszkén támogatjuk őket a birtokunkban lévő eszközökkel, legyen szó marketing- vagy sales aktivitásokról” – fogalmazott Flórián László, a Rossmann Magyarország ügyvezető igazgatója. 

A szervező felek meggyőződése, hogy a siker a közös erőben rejlik: egymás kölcsönös támogatásával nem csak támogatni tudják partnereiket, de termékportfóliójuk is sokkal színesebb, különlegesebb lehet ezáltal. Az eseményen találkozhattunk többek közt férfiakat megszólító márkák termékeivel, mint például a Blade By Nyulász Viktória és Töki – Szakállasember, de jelen volt még a Vízangyal, Kallos, Dr. Kelen és Helia-D is. 

„Nagy büszkeség számunkra, hogy a feltörekvő hazai szépségipar színe javát láthattuk vendégül egy délutánra a Rossmann Magyarország Kft. közreműködésével életre hívott szakmai napon, ahol a női szépségé volt a főszerep. Célunk volt, hogy összehozzuk és közelebbről megismerjük a hazai gyártású kozmetikai márkákat. Hisszük ugyanis, hogy hazai innováció keretében, hazai szellemi tőkével, hazai gyártásban is világszínvonalú termékek állíthatók elő. Bízunk benne, hogy az esemény csupán az első lépése lesz egy olyan összefogásnak, amelyben további közösségi aktivitások segítségével a résztvevő partnerek sokszoros kommunikációs értékkel gazdagodhatnak” –  nyilatkozta az eseményen Benedek Eszter, a Magyar Termék Nonprofit Kft. ügyvezetője. 

„Jól látszik, hogy nem csak nagy nemzetközi márkák rendelkezhetnek magas minőségű termékekkel. Nagyon fontosnak tartom, hogy a vásárlók találkozzanak a hazai gyártók termékeivel is. Ahhoz azonban, hogy bátran leemeljék ezeket a termékeket a polcokról, elengedhetetlen, hogy rendelkezzenek a megfelelő információkkal. Mi ezt a „találkozást” segítjük különböző online és offline eszközeinkkel” – zárta gondolatait Flórián László, aki hozzátetteazon dolgoznak, hogy a jövőben is minél több hazai márkát tudjanak sikeresen támogatni. 

Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.

Összes cikk