Marketing | 2025. április 08.

Stratégiai megállapodást kötött a METU és a GTTSZ

A Magyar Marketing Szövetség vállalati tagja, a Budapesti Metropolitan Egyetem (METU) és a Gazdálkodási és Tudományos Társaságok Szövetsége (GTTSZ) 2025. április 4-én ünnepélyes keretek között írta alá stratégiai jelentőségű Együttműködési keretmegállapodását, amely új szintre emeli a két intézmény közötti szakmai kapcsolatot.

A megállapodás célja a gazdaság és a tudomány közötti hídszerep erősítése, a tudás- és innováció alapú értékteremtés előmozdítása, valamint a magyar gazdaság fenntartható fejlődésének támogatása. A felek közös munkája révén jelentős szerepet vállalnak a pénzügyi kultúra fejlesztésében, a modern technológiák – köztük a mesterséges intelligencia – alkalmazásának és szabályozásának vizsgálatában, valamint a zöld pénzügyek, a zöld átmenet és a kiberbiztonság területén felmerülő kihívások kezelésében.

A METU és a GTTSZ az alábbi fő együttműködési területeken erősítik partnerségüket:

  •  
     

    közös kutatási és fejlesztési programok kezdeményezése,
  • tudományos rendezvények, konferenciák szervezése és támogatása,
  • közös pályázati tevékenységek megvalósítása,
  • oktatási és tehetséggondozási együttműködések, valamint
  • a gazdasági szereplők igényeire reagáló szakmai együttműködések kialakítása.

A METU és a GTTSZ a jövőben együtt dolgozik azon is, hogy egymás szakmai eseményeit, tartalmait és eredményeit minél szélesebb körben ismertté tegyék, ezeket kommunikációs felületeiken rendszeresen megjelenítsék. 

Dr. Czene Gréta, a Budapesti Metropolitan Egyetem elnök-vezérigazgatója, valamint Dr. Horváth Bianka, a GTTSZ elnöke egyaránt hangsúlyozták, hogy az együttműködés kulcsfontosságú lépés a gazdasági szereplők és a tudományos közösségek közötti párbeszéd erősítésében és a tudásmegosztásban.

Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.

Összes cikk