Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a marketing.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben nem fogadja el, úgy a weboldal egyes funkciói nem lesznek használhatók.
Részletek
Elfogadom
Nem fogadom el
Marketing | 2022. március 30.

Podcastosokat támogat a Vodafone

A Magyar Marketing Szövetség vállalati tagja, a Vodafone támogatói platformot indít Vodafone Podcast Pioneers néven, melyet a Carat médiaügynökséggel közösen hozott létre, és a BOLD kreatívügynökséggel együttműködésben fog üzemeltetni. A podcast-piac jelenleg felfutó fázisban van Magyarországon, egyre növekvő hallgatói táborral és bővülő tartalomkínálattal. A Vodafone Podcast Pioneers program elindításával a Vodafone elsődleges célja, hogy támogassa a hazai tartalomelőállítást, elősegítse a sokszínű, minőségi tartalmak gyártását, és mint hirdető, a podcast-piac hirdetéseiben is jó példával járjon elöl.

A program keretében a Vodafone hallgatottsági adatok alapján nyújt anyagi támogatást független podcastereknek, amennyiben az általuk előállított podcast tartalma megfelel a Vodafone alapelveinek és a podcast-adásban említésre kerül a Vodafone, valamint a Vodafone Podcast Pioneers program. A tartalomgyártók az anyagi támogatáson túlmenően szakmai segítséget is kapnak a Vodafone-tól, illetve lehetőséget, hogy a Vodafone felületein hirdessék a műsorukat. A Vodafone Podcast Pioneers programba bármely témában alkotó hazai podcast-gyártó jelentkezhet.

„Hirdetőként hosszú távú üzleti érdekünk és kötelességünk is a minőségi, sokszínű helyi tartalom támogatása. A Vodafone Podcast Pioneers támogatói platform elindításával egy teljesen új modell indul el a magyar hirdetési piacon. Most van lehetőségünk arra, hogy kialakítsuk azokat a sztenderdeket, amelyek meghatározzák minden hirdető számára, hogy hogyan kell és érdemes hirdetni az audiotartalmak piacán. Mi e téren a tartalom-támogatást választottuk, ezt tartjuk a hirdetés jövőjének. Nagyon köszönjük a Carat médiaügynökségnek és a Bold-nak, hogy közösen dolgozhatunk ezen a kezdeményezésen” – mondta el a Vodafone Podcast Pioneers program kapcsán Juhász Péter Tibor, a Vodafone Magyarország márkaigazgatója.

Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.

Összes cikk