Marketing | 2022. február 10.

Nyilvános az Apex-lista: a Magyar Telekom a legjobb a brandek között

A Magyar Marketing Szövetség több vállalati tagja is sikerrel szerepelt a Kreatív frissen megjelent Apex-listáján. A PR-megbízók rangsorát és a Brand toplistát a Magyar Telekom nyerte, de mindkét listán szerepel a Vodafone Magyarország és a Heineken Hungária is, előbbi a hatodik és a nyolcadik, utóbbi az ötödik és a tizedik helyen. A Brand rangsorban ezen kívül előkelő, ötödik helyen végzett a Coca-Cola Magyarország, míg a PR-megbízók listáját a Szerencsejáték Zrt. hetedik és a KÉSZ Csoport kilencedik helye színesíti.

A Loung Group nyerte az event rangsort, és második lett a PR-ügynökségek listáján is, melyen a Positive Adamsky szintén kiemelkedő, ötödik helyezést szerzett. A designcégek listáján dobogós, harmadik helyet kapott a Kreatív Vonalak.

A hetedik éve elismert és konszenzusos PR Toplista mintájára a Kreatív idén három újabb, a márkakommunikáció fennmaradó területeit lefedő ügynökségi listát indított a reklámügynökségek, az event ügynökségek és a designcégek számára - írja a kreativ.hu. A listák a korábbi évben hazai és nemzetközi versenyeken elért eredmények alapján készülnek, és egységes, arányos módon kerülnek kiszámításra. A három új lista összesített eredménye alapján születik a brand rangsor.

A frissen indult Apex-listán első helyen végzett a Mito a reklámügynökségek kategóriájában, a Magyar Telekom a brandek között, az Uniomedia Communications a PR-ranglistán, a Lounge Group az event ügynökségek és a Brand Bar a designcégek sorában. A Média Különdíjat a Central Médiacsoport kapta.

A teljes lista megtekinthető az Apex-lista hivatalos oldalán.

A borítókép forrása: kreativ.hu

Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.

Összes cikk