A két hónapig tartó nyereményjáték egy igazi Márka-hagyományt, a kupakgyűjtést frissíti fel a mai kor innovációjával: a játékban a promóciós Márka-kupakokban található kódok feltöltésével lehet részt venni a dedikált weboldalon. A brand karakteréhez passzoló színes, izgalmas grafikai világú kampány fő motívumai a különdíj – Maldív-szigeteki álomnyaralás – ihlette szigetek. Ezeken a szigeteken kel életre a tengernyi napi –, heti –, valamint havi nyeremény és persze a rekordösszegű fődíj: egy éven át havi egymillió, vagyis 12 millió Ft.
Az élményközpontú nyereményekhez hasonlóan a médiaválasztás is elsősorban az aktív fiatalokra fókuszál: a televíziós - és rádióhirdetések mellett a Facebook, Youtube, TikTok, Viber és Google platformokon igen erőteljes online kampány támogatja a promóciót. Közterületen az óriásplakátokon és peronreklámokon kívül olyan egyedi megjelenések teszik még jobban átélhetővé az élményt, mint az egyedi villamosdekorációk, vagy a digitális citylight plakátok, míg a két, egzotikus szelfiponttá varázsolt budapesti villamosmegállóban speciális hanghatások is fokozzák a tengerparti feelinget. Az eladáshelyeken pedig bolti plakátok és akciós szórólapok hirdetik az „Irány a nyár” szlogennel futó nyereményjátékot.
Alkotók listája:
Megbízói oldal
- Megbízó: Márka Üdítőgyártó Kft
- Marketing igazgató: Horváth Adrienn
- Senior Kereskedelmi és Marketing asszisztens: Pécskövi Klaudia
- Junior Kereskedelmi és Marketing asszisztens: Czene Timea
Ügynökségek:
Kreatív ügynökség: Sky Marketing Communications
- Kreatív igazgató: Harmat Gábor
- Stratégiai igazgató: Novák Péter
- Account director: Kovács Andrea
- Projekt koordinátor: Pribék Orsolya
Online és social media: Sky Marketing Communications
Médiaügynökség: SpiritCom
- Média director: Vincze Tibor
Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.
Összes cikk