Gábor-Vígh Vanda, a debreceni FM90 Campus Rádió szerkesztő-műsorvezetője nyerte a Magyar Marketing Szövetség vállalati tagja, a HEINEKEN Hungária Zrt. által a „Fenntarthatóság a hazai vendéglátóiparban és a gasztronómiában” témában meghirdetett HEINEKEN Hungária Sajtódíjat.
A HEINEKEN Hungária Zrt. tavaly októberben hirdette meg pályázatát újságírók, szerkesztők, bloggerek, vloggerek számára. A kiírás szerint a pályázók által előállított tartalmaknak a vendéglátásban elérhető víz- és energiafogyasztás, ételpazarlás és a hulladék mennyiségének csökkentésére, a fenntarthatóbb anyagbeszerzés módszereinek bemutatására kellett koncentrálniuk. Mindezt a hazai és nemzetközi trendek, illetve jó gyakorlatok, informatív tartalmak bemutatásával.
A hagyományteremtő céllal létrehozott pályázaton a zsűri tetszését végül a Városi Élet című rádiós magazinműsorban 2021. október 29-én elhangzott "Fenntarthatóság a termőföldtől az asztalig" című adás nyerte el. A zsűri indoklása szerint a szerkesztő-műsorvezető azzal érdemelte ki az elismerést, hogy a fenntarthatóságról és a szemléletváltás fontosságáról olyan komplex, értő és értékteremtő tartalmat állított elő, amely – közérthető formában – a szakma és a fogyasztók számára egyaránt jól célzott üzeneteket fogalmazott meg.
Elismerésben részesült még Szekeres Andrea (Travelo.hu) és Petz Anna (Kepmas.hu), akiknek különdíjat ítéltek oda.
Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.
Összes cikk