Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a marketing.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben nem fogadja el, úgy a weboldal egyes funkciói nem lesznek használhatók.
Részletek
Elfogadom
Nem fogadom el
Marketing | 2022. június 29.

Meghökkentő strandreklámokkal kampányol az IMODIUM

A balatoni strand előterében, fürdőruhába bújva, naptejjel és frissítővel megpakolt táskánkkal, törölközővel a kezünkben, napozó helyet keresve, hívogató fagylalt és kidolgozott felsőtestű adonisz súgja lágyan a fülünkbe: most nem a toalettpapíré a főszerep! Az IMODIUM® márka kreatív strandplakátjai június 15-től, egészen a szezon végéig biztosítják a jókedvet és a feledhetetlen élményeket a strandolni vágyóknak. Összesen 75 db óriásplakáton találkozhatunk a két koncepcióval megáldott vény nélkül kapható hasfogó készítménnyel.

Kampánycél:

A nyári szabadságokra mindig epekedve vágyunk, szinte vágjuk a centit, mikor jön el a mi időnk. A várva-várt napokat azonban könnyen elronthatja egy-egy átbulizott éjszaka vagy egy hedonista habzsolás. A Johnson & Johnson amerikai multinacionális, döntően gyógyszerek és egészségügyi termékek előállításával foglalkozó vállalatcsoport hasmenésre és érzékeny bélrendszer okozta a problémákra kifejlesztett IMODIUM® készítményeit az ejtőző tömegből kiemelkedő, letisztult, zaj nélküli kreatívjain ismerhetjük meg idén.

A kommunikációban hangsúlyos szerepet kapott a diszkomfortérzéssel járó bélrendszeri tünetegyüttes szenzitív taglalása. „Nem szerettük volna, ha a kampány elemei a célcsoportunknak még kényelmetlenebb szituációt okozzon, inkább egy rávezető, azonnali megoldást nyújtó tool kit-et szerettünk volna adni a vizuális elemek, a headline és a szlogen hármasával. Hiszen, mint tudjuk, balesetek bárkivel előfordulhatnak, a különbség a megelőzésen és a hatékony kezelésen van” – avatott be minket a részletekbe Völcsei Dóra, a Progressive csapatának account directora.

A kampány/reklám fő üzenete:

A pikírt kampány célja a meghökkentés, hiszen nincs értelme a szenvedésnek vagy annak, hogy a kiszáradást kockáztassuk, ha a hasmenés kezelhető.

Kreatívkoncepció:

A tervezés során kiemelt szerepe volt a gyógyszeripari termékek kötött szabályozási normáinak megtartásán túl, a lényegre törő üzenet, a történet és a megfogó ötlet adaptálásan, hiszen, ha hiányzik az élmény, a hasznos tartalom, akkor grafikai tervezésről sem beszélhetünk. A cél az összehatás extravagáns megjelenítésén volt, a használt színek pszichológiai és érzelmi többletjelentésének kihangsúlyozásával és egy markáns főelemmel társítva.

„A kreatív csapat leállíthatatlan volt és egy óriás ötletcsokrot küldünk az ügyfélnek, hiszen van-e inspirálóbb kampánytéma, mint hogy egy vidám koncepció segítségével megóvjuk a strandra végre eljutó nyaralókat a hibásan kiválasztott lángos és napon érlelt sör kellemetlen hatásaitól?” – mondta Baranyai Zsolt, a kreatív csapat vezetője

„Igazán felemelő érzés olyan kampányt tervezni, ahol a megbízói oldalról teljes bizalmat és szabad kezet kapunk, még akkor is, ha a projekt témája egészen érzékeny területet érint. Büszkék vagyunk rá, hogy a tervezői csapatunknak nincs lehetetlen küldetés és bármikor képesek a fogaskerekeket inspiratív pályára állítani” - emelte ki Szabó Orsolya, a Progressive operatív igazgatója.

Az IMODIUM® kemény kapszula és az Instant szájban diszpergálódó tabletta a nyelvre helyezve feloldódik, így tökéletes megoldást jelent, bárhol is vagyunk. „Fontos volt számomra, hogy ne „még egy gyógyszerreklám” jellegű kampány készüljön a márkára, hanem nagyon üde és tekintetet odavonzó legyen, amivel igazán fel lehet kelteni az érdeklődést. Úgy gondolom ez 100%-ban sikerült, mert azóta csak pozitív visszajelzés érkezik a kampányra” – Stirbu Daniela, Junior Brand & Shopper Activation Manager.

Érdekesség, behind the scenes:

És hogy milyen lehet egy ügynökségi hétindító meeting, ahol a teljes csapatnak bemutatásra kerülnek az elkészült kreatívok? Annyit elárulhatunk, hogy szem nem maradt szárazon és már tudjuk mi kerüljön először a poggyászunkba, ha folyó ügyeink támadnának.

Alkotók listája

Megbízói oldal: Johnson & Johnson Kft.

  • Brand manager: Stirbu Daniela

Reklámügynökség: Progressive Reklámügynökség

  • Operatív igazgató: Szabó Orsolya
  • Kreatívigazgató: Baranyai Zsolt
  • Szövegíró: Puskás Balázs, Sárdi Tamás
  • Account director: Boross-Völcsei Dóra

Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.

Összes cikk