Marketing | 2023. június 01.

Megállapodást kötött a Philips TV-k gyártója és az FC Barcelona

A TP Vision az FC Barlcelona három kiemelt partnerének egyikeként megkapta a lehetőséget, hogy az Ambilight TV logót megjelentesse a férfi felnőtt csapat mezének ujján. A logó május 28-án lesz először látható, vagyis a 2022/23-as szezon döntő mérkőzésein a játékosok már viselni fogják. Az Ambilight TV márkajelzése a stadionok látogatói és az otthoni nézők számára egyaránt szem előtt lesz. A férfi és a női felnőtt csapat kulcsjátékosai meghívást kapnak, hogy személyesen is megismerkedhessenek a termékekkel – közülük is elsősorban az egyedülálló Philips Ambilight TV készülékekkel – hogy a későbbiekben a márka nagykövetei lehessenek. Kiemelt partnerként a TP Vision fontos szerepet játszik majd a klubnak otthont adó Spotify Camp Nou stadion új audiovizuális infrastruktúrájának létrehozásában, mint a televíziós rendszerek és kijelzők beszállítója, ezzel is hozzájárulva ahhoz, hogy a Spotify Camp Nou Európa legnagyobb és leginnovatívabb sportlétesítményévé válhasson. A megállapodás a TP Vision számára fő szponzori jogokat biztosít a férfi és női labdarúgó felnőtt csapat, valamint a klub egyéb profi sportcsapatainak eseményein.

Az együttműködés szervesen illeszkedik mind a TP Vision, mind az FC Barcelona azon stratégiájába, melynek keretében a szervezetek proaktív megközelítést alkalmazva olyan partnerek után kutatnak, akik osztoznak értékrendjükben és filozófiájukban. A megállapodás tovább erősíti azt a képet, hogy saját területén a sportklub és a vállalat egyaránt a legelső a legjobbak között.

A TP Vision és az FC Barcelona együttesen arra törekszenek, hogy a sportesemények többé ne pusztán „átlagos” érzést nyújtsanak, és a szurkolók a lehető leglátványosabb élményben részesüljenek, bárhol legyenek is. Több, mint egy klub: az FC Barcelona büszke jelszava egybecseng azzal a szlogennel, melyet a TP Vision az Ambilight TV számára alkotott: “Több, mint tévé”

Az új megállapodás eredményeként az FC Barcelona közönsége megismerkedhet az Ambilight TV márkával, mely a Philips televízióval rendelkező sportrajongók otthonába elhozza a Spotify Nou Camp stadionban zajló látványos mérkőzések egyedülálló élményét.

A szerződéssel kapcsolatban Kostas Vouzas, a TP Vision (Philips TV & Sound Europe & Americas) ügyvezető igazgatója a következőket nyilatkozta: „Nagy örömünkre szolgál, hogy egy olyan globális sportlegenda partnerei lehetünk, mint az FC Barcelona. A megállapodás mindkét fél számára mondhatni adta magát, hiszen mind a klub, mind a vállalat átlagon felüli szolgáltatások biztosítására törekszik, és egyedülálló látványosságot kíván nyújtani a szurkolóknak, akár élőben vesznek részt a mérkőzéseken, akár a közvetítéseket követik. Az Ambilight televíziók fogyasztók millióinak nyújtanak utánozhatatlan élményt. A vállalati stratégiánk részeként az FC Barcelonával tető alá hozott hosszú távú partneri kapcsolat a fantasztikus Ambilight TV jelenséget végre arra a szintre emeli, mely valóban méltó hozzá.”

Az FC Barcelona részéről Juli Guiu marketing igazgatóhelyettes ehhez az alábbiakat fűzte hozzá: „Büszkék vagyunk rá, hogy a TP Visiont immár az FC Barcelona kiemelt partnerei közt tudhatjuk. A Barçát a kiválóság iránti elkötelezettsége mindig is kiemelte a tömegből. Mi mindig a legjobbra törekszünk, mind a pályán, mind azon kívül. Erre a törekvésünkre jó példa az elektronika és az audiovizuális technológia egyik világelső vállalatával kötött új megállapodásunk. Az FC Barcelona kereskedelmi stratégiája számára óriási lépést jelent az együttműködés a multinacionális vállalattal, amelynek innovatív Ambilight televíziói a mérkőzés élményét izgalmas, mindent igényt kielégítő utazássá varázsolják a csapatot az otthonuk kényelméből követő szurkolók milliói számára.”

Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.

Összes cikk