Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a marketing.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben nem fogadja el, úgy a weboldal egyes funkciói nem lesznek használhatók.
Részletek
Elfogadom
Nem fogadom el
Marketing | 2025. február 03.

Különleges kulturális ajánlattal ünnepel a BKK

Különleges ajánlattal ünnepli a BudapestGO harmadik születésnapját a Magyar Marketing Szövetség vállalati tagja, a Budapesti Közlekedési Központ: a február 14-i évforduló alkalmából februárban kedvezményes kulturális szórakozási lehetőséget kínál a társaság. A február 1. és 28. között az applikációban vásárolt bérletekkel fővárosi kulturális intézményekbe és előadásokra – a Katona József Színházba, az Örkény István Színház születésnapi nagykoncertjére, az Illúziók Múzeumába, a Cinema Mysticába és a Magyar Zene Házába20 százalékos kedvezménnyel vásárolhatnak jegyet a társaság ügyfelei.

A kedvezményeket a Katona József Színházba, az Örkény Színházba, valamint a Magyar Zene Házába online vásárlás során az ezen az oldalon elérhető kuponkóddal, míg a Budapest Film Zrt. mozijaiba, az Illúziók Múzeumába, a Cinema Mysticába a BudapestGO-ban vásárolt bérlet felmutatásával helyszíni jegyvásárláskor lehet felhasználni.

Online vásárlás során a 20 százalékos kedvezmény az alábbi kulturális intézmények előadásaira váltható be március 16-ig:

Helyszíni jegyvásárláskor a 20 százalékos kedvezmény a BudapestGO-ban vásárolt érvényes bérletek bemutatásával, valamint jegypénztárakban kihelyezett QR-kód beolvasásával szintén március 16-ig, az alábbi kulturális intézményekben váltható be:

Az akció további részletei az alábbi weboldalon érhetők el: https://bkk.hu/szulinap

A BKK a kulturális kedvezmények mellett saját szülinapi Spotify-listával is készül a BudapestGO születésnapjára, amely az alábbi linkre kattintva érhető el.

Napról napra népszerűbb, és tovább fejlődik

A BKK többfunkciós szolgáltatást nyújtó applikációjában tavaly decemberben minden eddiginél többen, négyszázezren vásároltak jegyet vagy bérletet, és az új vásárlók száma is rekordot döntött: idén januárra elérte a hárommilliót a BudapestGO-ban regisztrálók száma.

Az alkalmazást rendszeresen közel másfél millióan használják havonta, összesen pedig már hétmillió letöltést generált. Emellett a BKK ügyfelei eddig összesen több mint 26 millió jegyet és bérletet vásároltak digitálisan, és több mint 122 millió útvonalat terveztek meg a BudapestGO-ban.

A felhasználók igényei alapján a BKK folyamatosan fejleszti a tavaly az év applikációja díjat is elnyerő BudapestGO-t, amely nemrég új funkcióval bővült: a decemberben bevezetett „felszállok” gomb segítségével a bérleteseknek egyszerűbb és gyorsabb elsőajtós buszra vagy trolira szállni, mert nincs szükség kódbeolvasásra. A fejlesztés a Budapest-bérletek, a Pest vármegye- és országbérletek, valamint napijegyek használata esetén könnyíti meg a felszálláshoz szükséges mozgó ábra gyors bemutatását. A „felszállok” gombot a fővároson belül a BKK-járatok mellett a MÁV-csoport autóbuszjáratain is lehet használni.

Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.

Összes cikk