Marketing | 2022. február 07.

Itt az M-Lista: a Magyar Telekom az év hirdetője

A Magyar Marketing Szövetség négy vállalati tagja - a Magyar Telekom, a Coca-Cola Magyarország, a Vodafone Magyarország és a HEINEKEN Hungária - is szerepel a hétfőn nyilvánosságra hozott M-Lista TOP10 hirdetőinek rangsorában.

A legtöbb pontot a Magyar Telekom kapta (5395 pont), akiknek két kampánya - a The legendary 6:3 és a Mobildonor - is előkelő helyen végzett a legjobb kampányok listáján. Hetedik helyet ért el a Coca-Cola Magyarország (1805 pont), nyolcadikat a Vodafone Magyarország (1205 pont), akiknek a The power of letter "Ő" című kampánya szintén TOP10-es lett. A HEINEKEN Hungária pedig a lista tizedik helyét szerezte meg magának 900 ponttal.

Az ügynökségek listáján a Mito győzött, a legkreatívabb médiaügynökség a Wavemaker lett, a legjobb kampány címét pedig a White Rabbit Terms Against Bullying munkája nyerte el.

A hazai kreatívszakma rangsorát, az M-Listát a MAKSZ, a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége a kreatív kiválóság díjazására hozta létre 2010-ben. A rangsor megalkotásával a szakmai szövetség célja a hazai kreatív színvonal emelésén túl a reklámok elfogadottságának, valamint a szakma presztízsének növelése volt.

A járványhelyzet miatt kimaradt tavalyi év után a legfrissebb, 2021-es M-Listát ma adták ki. Az ügynökségek, médiaügynökségek, hirdetők és kampányok teljes rangsora az M-Lista online felületén érhető el.

Ahogy arról korábban a Marketing.hu is beszámolt, a MAKSZ az M-Lista megújítását tervezi. Az első megújult M-Lista 2023 elején jelenik majd meg.

Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.

Összes cikk