Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a marketing.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben nem fogadja el, úgy a weboldal egyes funkciói nem lesznek használhatók.
Részletek
Elfogadom
Nem fogadom el
Marketing | 2025. március 13.

Ismét Európa legjobbjának választották a Liszt Ferenc Repülőteret

Az utasok véleménye alapján 2022 után másodszor is Európa legjobb légikikötőjének választották az utasok az idén 75. születésnapját ünneplő Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőteret. A díjat a Repülőterek Nemzetközi Tanácsa (ACI) ítélte oda a Magyar Marketing Szövetség vállalati tagjának, a Budapest Airportnak.

„Gratulálunk a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér teljes csapatának a Repülőtéri Szolgáltatás-minőségi Felméréshez kapcsolódó Airport Service Quality (ASQ) Awards-on elért figyelemre méltó eredményükhöz!” - kommentálta a díjat Justin Erbacci, az ACI World főigazgatója. Hozzátette: „Az Önöké az ügyfélélmény tekintetében globális szinten az egyik legjobb repülőtér, maguk az utasok szavazatai alapján. A továbbiakban is folytassák a minőségfejlesztést!”

„Nagy megtiszteltetés és büszkeség számunkra, hogy az utasok ismét a budapesti repülőteret választották Európa legjobbjának. Ez a legfontosabb visszaigazolás, amit kaphatunk, hiszen az utasok valós időben adnak visszajelzést arról, amiért mi nap mint nap dolgozunk” – mondta Francois Berisot, a Budapest Airport vezérigazgatója.

A Budapest Airport minden évben részt vesz a nemzetközi utaselégedettségi felmérésen (Airport Service Quality, ASQ), amelynek keretében az utasok 37 különböző szempont alapján értékelik a repülőtéri szolgáltatásokat. 2024-ben az utasok általános elégedettségi szintje minden negyedévben meghaladta az 5-ös skálán 4-es értéket, a legjobbra értékelt kritériumok között pedig rendszeresen szerepelt a biztonsági ellenőrzés gyorsasága és gördülékenysége, a repülőtéri személyzet és a biztonsági ellenőrök udvariassága, valamint a repülőtéri eligazodás.

A felmérést a Repülőterek Nemzetközi Tanácsa (Airports Council International, ACI) végezte, az Amadeus utazástechnológiai vállalat támogatásával. A program keretében a világ 400 repülőterén kérdezték az utasokat a szolgáltatások színvonaláról még repülőtéri tartózkodásuk során, ezzel biztosítva, hogy friss szempontok alapján tudják értékelni az utasélményt.

Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.

Összes cikk