A CIB tavaly debütált „Joyful dilemma” kommunikációs platformjának harmadik reklámfilmje a gyermeket váró házaspárokat célozza meg. A Babaváró igazi telitalálat a családalapítás előtt álló pároknak, hiszen a kölcsön szabadfelhasználású, vagyis bármire elkölthető, és már egy gyermek vállalása esetében is kamatmentes lehet. A reklámfilmmel a célunk a babaváró kölcsön népszerűsítése és annak tudatosítása, hogy a CIB Babaváró Kölcsönt a CIB-nél nem csak CIB-es ügyfelek vehetik igénybe. A kölcsön mellé a kampány ideje alatt egy attraktív jóváírást is kapnak ügyfeleink, akiket végig segítünk a pénzügyi döntés meghozatalában, és a teljes igénylési folyamatban. Törekszünk meglévő és leendő ügyfeleink válláról levenni a terhet, hogy majd a pénzügyi kérdések megoldása után valóban csak a lényeggel törődhessenek.
A kampány fő üzenete: Bababútor, babakocsi vagy akár egy új gyerekszoba is szükséges? Ha új családtag érkezését tervezik, a megfelelő körülmények megteremtéséhez az ideális választás a szabadon felhasználható CIB Babaváró Kölcsön! Az állami támogatáson kívül a CIB most még 120 000 forint jóváírást is ad!
Kreatívkoncepció: És vajon mi jöhet a Babaváró folyósítása után? Az örömteli várakozás, hiszen a leendő szülők foglalkozhatnak azzal, ami számukra igazán fontos: felszabadultan csinosíthatják a gyerekszobát, választhatnak a tacsis tapéta vagy a dinós falfestés között, eldönthetik, hogy sportos vagy többfunkciós babakocsi lenne-e praktikusabb, de be tudnak szerezni bármely egyéb dolgot is, amiről úgy gondolják, hogy a baba érkezésére megkönnyíti majd az életüket, legyen az egy szárítógép vagy akár egy robotporszívó.
Van azonban, amire a kölcsön nem jelent megoldást, mi ebben is próbálunk segíteni: a CIB Babaaltatót már most betárazhatják azok a leendő szülők, akik tartanak attól, hogy szemhunyásnyit sem fognak aludni a pici érkezése után.
Alkotók listája
Megbízói oldal
Megbízó: CIB Bank
- PR és marketingkommunikációs vezető: Szinai Ádám
- Marketingkommunikációs csoportvezető: Téri Edit
- Marketingkommunikációs szakértő: Doroginé Juhász Zsuzsanna
Ügynökségek
Ügynökség: Ogilvy Group (ATL, BTL és digitális)
- Kreatívigazgató: Csirke Dániel
- Art Director: Szabó Zsolt
- Szövegíró: Czerok Tamás
- Head of Strategy: Dr. Jenes Barbara
- Account Director: Ámon Ágnes
- Senior Account Executive: Götz Laura
- Junior Account Executive: Agárdi Nikoletta
- Head of Production: Brill Fanni
- BTL Ügynökség: Adboom Kommunikációs Ügynökség (BTL fióki anyagok)
- Creative director: Török Vince
- Senior graphic designer: Rácz Viktor
- Graphic designer: Böröcz Lóránt
- DTP operator: Baran Katalin
- Key account manager: Bálint Dániel
- Deputy managing director: Kapin Melinda
Médiaügynökség: MFuture Hungary Kft.
- Communication Manager: Berentes Tamás
- Senior Strategic Planner: Trosztel Edina
Produkciós cég: CYD Films
- Producer: Csényi Kati
- Rendező: Lőrincz Nándor (The Soup)
- Operatőr: Nagy Bálint (The Soup)
- Gyártásvezető: W. Pluhár Attila
- Vágó: Kővári Szabolcs
- Utómunka: GYÁR
- Colorist: Vándor Ádám
- Zene: Fodor Máriusz
Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.
Összes cikk