Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a marketing.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben nem fogadja el, úgy a weboldal egyes funkciói nem lesznek használhatók.
Részletek
Elfogadom
Nem fogadom el
Marketing | 2022. április 04.

Indul a CIB Bank Babaváró Kölcsön kampánya

A CIB tavaly debütált „Joyful dilemma” kommunikációs platformjának harmadik reklámfilmje a gyermeket váró házaspárokat célozza meg. A Babaváró igazi telitalálat a családalapítás előtt álló pároknak, hiszen a kölcsön szabadfelhasználású, vagyis bármire elkölthető, és már egy gyermek vállalása esetében is kamatmentes lehet. A reklámfilmmel a célunk a babaváró kölcsön népszerűsítése és annak tudatosítása, hogy a CIB Babaváró Kölcsönt a CIB-nél nem csak CIB-es ügyfelek vehetik igénybe. A kölcsön mellé a kampány ideje alatt egy attraktív jóváírást is kapnak ügyfeleink, akiket végig segítünk a pénzügyi döntés meghozatalában, és a teljes igénylési folyamatban. Törekszünk meglévő és leendő ügyfeleink válláról levenni a terhet, hogy majd a pénzügyi kérdések megoldása után valóban csak a lényeggel törődhessenek.

A kampány fő üzenete: Bababútor, babakocsi vagy akár egy új gyerekszoba is szükséges? Ha új családtag érkezését tervezik, a megfelelő körülmények megteremtéséhez az ideális választás a szabadon felhasználható CIB Babaváró Kölcsön! Az állami támogatáson kívül a CIB most még 120 000 forint jóváírást is ad!

Kreatívkoncepció: És vajon mi jöhet a Babaváró folyósítása után? Az örömteli várakozás, hiszen a leendő szülők foglalkozhatnak azzal, ami számukra igazán fontos: felszabadultan csinosíthatják a gyerekszobát, választhatnak a tacsis tapéta vagy a dinós falfestés között, eldönthetik, hogy sportos vagy többfunkciós babakocsi lenne-e praktikusabb, de be tudnak szerezni bármely egyéb dolgot is, amiről úgy gondolják, hogy a baba érkezésére megkönnyíti majd az életüket, legyen az egy szárítógép vagy akár egy robotporszívó.

Van azonban, amire a kölcsön nem jelent megoldást, mi ebben is próbálunk segíteni: a CIB Babaaltatót már most betárazhatják azok a leendő szülők, akik tartanak attól, hogy szemhunyásnyit sem fognak aludni a pici érkezése után.

Alkotók listája

Megbízói oldal

Megbízó: CIB Bank  

  • PR és marketingkommunikációs vezető: Szinai Ádám
  • Marketingkommunikációs csoportvezető: Téri Edit
  • Marketingkommunikációs szakértő: Doroginé Juhász Zsuzsanna

Ügynökségek

Ügynökség: Ogilvy Group (ATL, BTL és digitális)

  • Kreatívigazgató: Csirke Dániel
  • Art Director: Szabó Zsolt
  • Szövegíró: Czerok Tamás
  • Head of Strategy: Dr. Jenes Barbara
  • Account Director: Ámon Ágnes
  • Senior Account Executive: Götz Laura
  • Junior Account Executive: Agárdi Nikoletta
  • Head of Production: Brill Fanni
  • BTL Ügynökség: Adboom Kommunikációs Ügynökség (BTL fióki anyagok)
  • Creative director: Török Vince
  • Senior graphic designer: Rácz Viktor
  • Graphic designer: Böröcz Lóránt
  • DTP operator: Baran Katalin
  • Key account manager: Bálint Dániel
  • Deputy managing director: Kapin Melinda

Médiaügynökség: MFuture Hungary Kft.

  • Communication Manager: Berentes Tamás
  • Senior Strategic Planner: Trosztel Edina

Produkciós cég: CYD Films

  • Producer: Csényi Kati
  • Rendező: Lőrincz Nándor (The Soup)
  • Operatőr: Nagy Bálint (The Soup)
  • Gyártásvezető: W. Pluhár Attila
  • Vágó: Kővári Szabolcs
  • Utómunka: GYÁR
  • Colorist: Vándor Ádám
  • Zene: Fodor Máriusz

Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.

Összes cikk