Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a marketing.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben nem fogadja el, úgy a weboldal egyes funkciói nem lesznek használhatók.
Részletek
Elfogadom
Nem fogadom el
Marketing | 2024. április 19.

HELL ICE COFFEE: Keep It Cool As Ice

A HELL ICE COFFEE 2023. áprilisában indította el a termékportfóliója megújulásához kapcsolódó ICEMEN kreatív platformot, ami azóta is 25 országban fut ATL és digitális csatornákon egyaránt.
2024-ben a Magyar Marketing Szövetség vállalati tagja, a HELL egy olyan kampánnyal szerette volna tovább folytatni, és egyben kiegészíteni ezt a platformot, ami koncentráltan hazánk piacvezető read-to-drink  jegeskávéjának* adottságait helyezi fókuszba.

*A Nielsen IQ piackutató 2023. január-december időszak adatai alapján, a fogyasztásra kész jegeskávé kategóriában, a teljes hazai kereskedelemben - eladott darabszám alapján.

Kampánycél

A kampány célja, hogy bemutassa a HELL ICE COFFEE minőségi alapanyagait, valamint a fogyasztók körében mélyítse az üzenetét annak, hogy a termék valódi kávékivonatból készül.

Mikortól meddig fut a kampány, milyen felületeken

A kampány 2014. március 18-tól fut televízióban Magyarországon, valamint 16 további országban online felületeken.

Kreatív koncepció

A brand egy látványos beauty spotban kalauzolja végig a nézőket azon, hogy mit rejt a HELL ICE COFFEE doboz - így bemutatva a jegeskávé ínycsiklandó összetevőit. Ehhez a márka a valós összetevőkből külön kis világot épített a filmhez - amiben kávébab alagutakon, tejeskávé örvényeken és jégkocka kompozíciókon keresztül vezet az út a jegeskávé felé.

A kampány fő üzenete: HELL ICE COFFEE - Keep It Cool As Ice

Alkotók listája

Ügyfél: HELL ICE COFFEE

  • Marketing Director - Popovics Adrienn
  • Head of Milk-based Beverages - Szekeres Dóra
  • Brand Manager - Borszéki Bence
  • Junior Brand Manager - Fürtös Eszter
  • Digital Marketing Manager - Czibrik Gábor

Ügynökség: feat.

  • Kreatívigazgató: Persely Tamás
  • Head of Art: Béky Patrik
  • Senior Art Director: Kovács Eszter
  • Senior Copywriter: Csikó Bogi
  • Motion Designer: Simon Tamás
  • CEO: Probáld Attila
  • Account Director: Csizmadia Bori
  • Account Manager: Klányi Enikő
  • Account Trainee: Szente Hanna

Produkciós ház: 235

  • Head of Production, Producer: Dreissiger László
  • Director, DOP: Vermes Iván
  • Production Coordinator: Blanka Kovács
  • 1st AD:  Lőrincz Tamás
  • Focus Puller: Kamerda Károly
  • 2nd AC, Video: Kamerda Gergő
  • DIT, Phantom Tech: Somogyi Bálint
  • Gaffer: Nagy Attila
  • Key Grip: Kristóf Varga
  • Set Dresser: Szil Kati
  • Food Stylist: Urbányi Ferenc
  • SFX: Deák Ferenc
  • Colorist: Stalter Anna
  • VFX: Ádám György (Jumpcut)

Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.

Összes cikk