Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a marketing.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben nem fogadja el, úgy a weboldal egyes funkciói nem lesznek használhatók.
Részletek
Elfogadom
Nem fogadom el
Marketing | 2024. október 11.

Fiatal zenészekkel készültek a SPAR új reklámzenéi

A Banana Records kiadó és zenei menedzsment gondozásában megvalósuló eseményt először 2021-ben rendezték meg, és az elmúlt években rengeteg ismert, a legkülönfélébb stílusokból érkező zenész, producer, dalszövegíró fordult itt meg. Innen indult például Beton.Hofi Playbánia lemezének néhány dala, de itt íródott meg Hundred Sins Opera című albumának egy része is. A négynapos táborban idén részt vett például Schoblocher Barbara (Blahalouisiana), a VALMAR, a Carson Coma, és Beton.Hofi.

„A hétköznapokban a dalszerzőknek sokszor nincs idejük vagy lehetőségük arra, hogy napokig csak az alkotásnak szenteljék minden figyelmüket, elmerüljenek egy-egy dalban vagy éppen akár zenésztársaikkal közösen kísérletezzenek. Táborunk amellett, hogy ezt a kiszakadást biztosítja, ki is mozgatja őket a komfortzónájukból, hiszen sokszor olyan alkotótársakkal hozza össze őket az élet, akikkel egyébként talán soha nem is találkoztak volna. Az idei KEMP is bizonyítja, hogy ez a fajta újszerű dalszerzési folyamat inspirálóan hat a zenei szcéna szereplőire” – mondta Makumi Kamau szervező, a Banana Records egyik vezetője.

A közös zenélés eredménye idén sok-sok kreatív kollab, amelyekkel a jövőben a közönség is találkozhat majd a különféle platformokon és koncerteken. A Magyar Marketing Szövetség vállalati tagja, SPAR Magyarország kiemelt támogatóként állt az idei tábor mellé.

„A vállalaton belül alakult SPAR GenZ Squad projektcsapatot a beszerzés, az értékesítés és a marketing osztályok vállalkozó szellemű Z generációs kollégái alkotják. Az ő ötletük alapján döntöttünk a KEMP dalszerző tábor támogatása mellett. A KEMP nagyszerű kezdeményezés, amely a kreativitást, az együttműködést és a közös alkotást helyezi előtérbe, ami összhangban van a SPAR értékeivel. Mi is hiszünk abban, hogy új ötletek és megoldások akkor születnek, ha inspiráló környezetben közösen gondolkodunk. Vállalatunk elkötelezett amellett, hogy támogassa a következő generáció tehetségeit, függetlenül attól, hogy melyik területen bontakoztatják ki képességeiket. Korunk zeneipara és a kreatív alkotás világa különleges terület, amely folyamatosan formálódik és megújul. A táborban alkotó zenészek szemléletmódja segíthet új utakat találni, hogy mi is még jobban kapcsolódjunk a fiatal generációkhoz” – ismertette Maczelka Márk, a SPAR Magyarország kommunikációs vezetője.

A tábort támogató SPAR Magyarország a résztvevőket új reklámzenék írására is felkérte egy kreatív játék keretében. „Arra biztattuk őket, hogy olyan modern és energikus zenéket komponáljanak, amelyek megtestesítik azt a fiatalos lendületet és az innovatív megközelítést, amelyben mi is hiszünk. Minden várakozásunkat felülmúlták az elkészült reklámzenék, amelyekkel a közeljövőben televíziós csatornákon, kereskedelmi rádiókban, közösségi média felületeken és az üzletek belső rádiócsatornáin találkozhat a közönségünk” – tette hozzá Maczelka Márk. A SPAR mindezen felül a táborban készített ételekhez alapanyagokat biztosított a KEMP ideje alatt.

Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.

Összes cikk