„A Z-generációra és a bennük rejlő kreativitásra szeretnénk irányítani a figyelmet, és arra ösztönözni őket, hogy merjék kifejezni önmagukat, engedjék szabadjára a kreativitásukat. Ezeket a célokat a Pepsi Space verseny mellett, amelyre még július 31-ig várjuk a pályázatokat, a két egyetemi fesztiválon is igyekszünk megvalósítani, valamint kézzelfoghatóbbá tenni egyedi és feltűnő sminkekkel” – mondta Zubály Ildikó, a Pepsi brand managere.
Az EFOTT és a Campus fesztiválokon most bárki kipróbálhatja a Pepsi inspirálta egyedi, csillogó sminkeket, amelyeket egy sminkmester kifejezetten erre a két nyári fesztiválra tervezett, és amelyekben a márka védjegyévé vált piros, fehér és kék színek egyszerre jelennek meg.
„Egy új smink megálmodása mindig izgalmas és kreatív folyamat, főleg akkor, ha egy olyan termék inspirálja, ami ennyire sokszínű. A Pepsi márka élénk színei nagyszerű kiindulópontot adtak a tökéletes fesztiválsmink megalkotásához, amiből természetesen nem hiányozhat a ragyogás sem” – mesélte a make-up artist, Liv Rideg, aki több nemzetközi divatesemény, köztük a párizsi és a dubaji divathét vezető sminkese is volt.
Azok a fesztiválozók, akik szeretnének kitűnni a tömegből az EFOTT-on és a Campuson, a Pepsi standjánál kérhetik a sminkmester fesztiválsminkjeit, vagy megélve saját kreativitásukat, az önkifejezés jegyében megalkothatják a sajátjukat – akár a hostessek segítségével -, és egyből meg is örökíthetik az egyedi fotófal installáció előtt.
A Pepsi most a Z-generációra irányítja a figyelmet, arra ösztönözve őket, hogy merjék megmutatni önmagukat és éljék meg azt, ami bennük van. Ezt pedig nem csupán a két egyetemi fesztiválon képviseli. A Pepsi Space kampányban a jelentkezők szabad kezet és teret kapnak, hogy megmutathassák Magyarországnak a bennük rejlő kreativitást. A versenyen négy kategóriában – fotó, grafika, rövid videó és zene/hanganyag – lehet pályázni, a nyertes művek az utókommunikációs kampány során pedig akár a Pepsi közterületi plakátjaira és digitális felületeire is felkerülhetnek
Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.
Összes cikk