Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a marketing.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben nem fogadja el, úgy a weboldal egyes funkciói nem lesznek használhatók.
Részletek
Elfogadom
Nem fogadom el
Hírek | 2021. december 08.

Elindult a marketing.hu

Hiánypótló szakmai hír és magazinportált indított a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) azzal a céllal, hogy páratlan megnyilvánulási lehetőséget biztosítson vállalati tagjai, valamint partnerei számára, miközben a megosztott szakmai tartalmak segítségével inspirációt, illetve konkrét információkat nyújtson a szélesebb marketing és üzleti közönségnek. Az újonnan indult szakmai portálon már most is számos exkluzív audiovizuális, illetve szöveges szakmai tartalom található.

Az MMSZ, mint Magyarország meghatározó szakmai közössége, elkötelezett a marketing szerepének és értékteremtő képességének formálásában és hirdetésében – mondja Hinora Ferenc, a szervezet elnöke. A szövetség küldetése a szakmai, gazdasági, társadalmi és környezeti értékteremtés, amelyben fontos szerep jut a marketing.hu szakmai és magazinportálnak, amely nem csupán a szövetség új weboldalát takarja, hanem egy olyan hiánypótló és előremutató platform, amely a közvetlen szakmai értékteremtésen túl a gazdasági, környezeti, illetve társadalmi értékteremtést is szolgálja a közreadott tartalmak segítségével. A marketing egyik legnagyobb kihívása ma az, hogy a szakmát művelőkön túl a gazdasági döntéshozók is mélyen megértsék a marketing lényegét – hiszen minél inkább megértik azt, annál inkább kiteljesednek és komplett, társadalmi és környezeti szempontból is értékteremtő tevékenységet tudnak végezni a vállalkozások, szervezetek. Az új szakmai portál e cél mentén együttműködésre törekszik más iparágak szövetségeivel is, illetve a szakmai médiumokkal egyaránt - teszi hozzá a szövetség elnöke.

Az újonnan indult portálon már most is számos exkluzív szakmai tartalmat találunk. A portál marketing.hu podcast rovatában például a TOP50 legsikeresebb marketing és kommunikációs vezető rangsorának első öt szereplője, így Szabó Béla (Telekom), Bánhegyi Zsófia (Szerencsejáték Zrt.), Horváth Magyary Voljc Nóra (K&H), Mérő Ádám (The Coca-Cola Company), valamint Juhász Péter Tibor (Vodafone) beszélnek szakmáról, karrierjük csúcspontjairól és huppanóiról, magánéletükről, a múlt tapasztalatairól és persze a jövőt befolyásoló trendekről is. A portálon mindezen túl videóinterjúk is láthatóak, amelyekben gazdasági döntéshozók nyilatkoznak a tevékenységük meghatározó témáiról, valamint arról, hogy a marketing és kommunikáció hogyan járul hozzá üzleti sikereikhez. A most közzétett videóinterjúkban Noszek Péter, a Nestlé ügyvezetője, Fazekas Bálint, az EURONICS kereskedelmi ügyvezetője, valamint Sárospataki Albert, a Billingo ügyvezetőjének gondolatait ismerhetjük meg.  

Az új szakmai portált egyedi szerkesztőségi modell mentén indította útjára az MMSZ, hiszen elsősorban a szövetség tagjai és partnerei által biztosított témák jelennek meg az oldalon, amelyek ugyanakkor túlmutatva a szűkebben vett marketing és kommunikációs híreken és kihívásokon üzleti, gazdasági, társadalmi, illetve környezetei témákra is reflektálnak. A széleskörű, izgalmas és minőségi tartalmak garanciát jelentenek arra, hogy a portál látogatottsága dinamikusan növekedjen és a jövőben meghatározó szakmai platformként funkcionáljon – nyilatkozta Hinora Ferenc, a marketing.hu oldalt üzemeltető MMSZ elnöke. 

Budapest, 2021. december 9.

Magyar Marketing Szövetség

Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.

Összes cikk