A Magyar Marketing Szövetség vállalati tagjának, a KOMETA-nak az új kampánya 2022. február 7. és március 6. között fut majd a TV-ben, az online felületeken és kiegészül instore kommunikációval is. A kampány célja, a Kometa Útravaló termékek ismertségének növelése és a termékcsalád sokszínűségének bemutatása.
Vittorio Gatta, a KOMETA marketing igazgatója elmondta, hogy különösen fontos ennek a szegmensnek az erősítése, hiszen a KOMETA küldetése, hogy mindenki számára elérhető árú, minőségi ételt biztosítsanak, aminek a legerősebb képviselője az Útravaló termékcsalád.
Kreatívkoncepció
A kampány fő üzenete: A jó étel mindenkié, nem kiváltság.
A koncepció alapját az a gondolat képezi, hogy a jó étel nem lehet csupán a tehetősebb réteg kiváltsága – monda Szamos Gábor, az ABSTRCT kreatív stratégája. Ehhez a gondolathoz kezdtük el kidolgozni a kreatív koncepciókat, amik közül az egyik kedvencünket választotta az ügyfél. Egy olyan szituációt mutatunk be, amit elég sokan ismernek a gyerekkorukból – személyesen mi is –, ezért könnyű azonosulni vele, kedves és ad egy kis nosztalgikus ízt a történetnek, mégis nagyon mai.
A script kidolgozása közben a legfontosabb az volt, hogy minél több terméket mutassunk meg úgy, hogy azok belesimulnak a történetbe, dramaturgiai szerepük van – meséli Jakab Zsolt, az ABSTRCT vezető szövegírója. Az egyik legnagyobb kihívás talán az volt, hogy minden gyereknek meglegyen a saját karaktere, és ez ki is derüljön a néző számára, annak ellenére, hogy csak 1-2 mondata van mindegyiknek. Ebben Vermes Iván rendező instrukciói is sokat segítettek.
Gyerekszereplőkkel forgattunk egy általánosiskolában. Tudtuk, hogy rizikós lesz kiskamaszokkal dolgozni, főleg ebben az időszakban, de örülünk, hogy végül meghoztuk ezt a döntést, mert nagyon jó karaktereket találtunk és a srácok igazi profikként viselkedtek a forgatáson. – mondta Szélné Csongrádi Tünde, a KOMETA brand managere.
A járványügyi helyzet okozta kihívások ellenére kitartottunk az ügynökség által hozott koncepció mellett, mert azon túl, hogy nagyon szeretjük a történet játékosságát, fontosnak tartottuk, hogy a változatos gyerek-karakterek „mutassák be” a termékcsalád sokféleségét. – tette hozzá Takács Tamás, a márka senior marketing managere.
Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.
Összes cikk