A Magyar Marketing Szövetség vállalati tagja, a Szentkirályi az az egymillió forintot a Budapest Bike Maffia szervezetnek juttatja el, amely kezdetektől nagy szerepet vállal az Ukrajnából érkezők megsegítésében.
A szintén MMSZ tag Telekom Vivicittá Városvédő Futásának támogatójaként a Szentkirályi ásványvíz évről-évre jótékonysági akciót hirdet a futók körében, hogy a jó ügy érdekében csatlakozzanak különböző segítőszervezetek és alapítványok támogatásához. A díjnyertes ásványvízmárka ezúttal az Ukrajnában zajló háború elől menekülők javára indított közösségi gyűjtést: a kezdeményezéshez csatlakozó versenyzők minden lefutott kilométere után 1000 forintot ajánlottak fel a Budapest Bike Maffia javára. Az akcióhoz a helyszínen végül több mint 100 futó csatlakozott, így az általuk regisztrált kilométereknek köszönhetően a Szentkirályi egymillió forintot juttat el a menekülteket segítő szervezetnek.
„A Vivicittá minden évben nagy ünnep számunkra, hiszen ilyenkor előtérbe kerül a mozgás és a jótékonyság, amelyek kiemelten fontos értékek a Szentkirályi ásványvíz számára. Az elmúlt években főként gyermekvédő szervezeteket támogattunk, azonban a jelenlegi helyzetben nem volt kérdés, hogy az ukrán menekültek megsegítésére buzdítjuk a futókat. Az idei részvétel ismét bizonyította, hogy a Szentkirályi összetartó közössége bármikor kész futócipőt húzni, ha nemes ügyekről van szó” – mondta Buzási Dániel, a Szentkirályi Magyarország ügyvezető igazgatója.
Az adományban részesülő Budapest Bike Maffia számos projekttel és akcióval segíti a rászorulókat, az ételadományok kiosztása mellett a figyelemfelkeltést és szemléletváltást tartják elsődleges céljuknak. A szervezet önkéntesei a háború kirobbanása óta kiemelt figyelmet fordítanak a menekültek ellátására, amelyhez most újabb segítséget jelent a Szentkirályi támogatása.
Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.
Összes cikk