Marketing | 2022. január 19.

Digitális tartalmakkal az élményszerű tanulásért

A Magyar Marketing Szövetség vállalati tagja, a Magyar Telekom Nyrt. digitális tartalmakat fejleszt, hogy élményszerűvé és hozzáférhetővé tegye a tanulást minden diák számára. A Kőbányai Szent László Gimnázium tanulóinak és a Magyartanárok Egyesületének bevonásával induló oktatási program olyan tartalmakat igyekszik létrehozni, amelyek illeszkednek a tanrendbe és megfelelnek a fiatalok ismeretszerzési módjainak, így olyan digitális eszközöket is integrálnak az oktatásba, mint az instafilterek, a 360 fokos videók, az interaktív térképek és grafikák, vagy az online kvízek. A program egy pilot projekttel indul, amelynek keretében a tanulók a projektet koordináló pedagógus, Polyák-Pásztor Diána vezetésével próbálhatják ki az újszerű digitális tartalmakat.

A témáról bővebben a Tovább gombra kattintva olvashat.

Tovább 

Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.

Összes cikk