Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a marketing.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben nem fogadja el, úgy a weboldal egyes funkciói nem lesznek használhatók.
Részletek
Elfogadom
Nem fogadom el
Marketing | 2022. december 19.

Danone termékek vásárlásával segíthettek novemberben a szülők

A Magyar Marketing Szövetség vállalati tagja, a Danone missziója, hogy termékein keresztül elősegítse fogyasztóinak egészséges életvitelét a legkisebbektől a legidősebbekig, és a vállalat portfóliójában található Milumil és Milupa termékek is ezt a célt szolgálják. November elején pedig egy új kezdeményezéssel hívták fel a figyelmet a koraszülöttek ápolásának fontosságára. 

„A Milumil és a Milupa márkáinkkal nap mint nap hozzájárulunk a kisgyermekek egészséges táplálásához. Ezen túlmenően azonban rendkívül fontosnak tartjuk a segítségnyújtást is. Többek közt a CareClubbal fennálló együttműködésünk révén tudjuk támogatni azokat az alapítványokat és kezdeményezéseket, amelyek célja a miénkkel megegyező: minél több csecsemőnek esélyt adni az egészséges, teljes élethez” – mondta dr. Kralovánszky Gábor, a Danone Magyarország ügyvezető igazgatója.

A CareClub.hu Online Babaáruházat működtető Baby Expert Hungary Kft. és Magyarország egyik piacvezető tápszerét, a Milumilt is forgalmazó Danone Magyarország Kft. együttműködésének köszönhetően a kampány ideje alatt a webáruházban leadott minden meghatározott termékre vonatkozó rendelés 100 Ft támogatást jelentett a Segíts élni Alapítvány számára, melyet a Danone minden megvásárolt, kijelölt Milumil termék (anyatej-kiegészítő tápszer vagy junior ital*) után további 100 forinttal egészített ki. A Gondoskodás Heteként elnevezett kezdeményezés november 1-től 14-ig tartott. A kezdeményezésnek köszönhetően a Danone és a CareClub.hu Online Babaáruház közösen 508.300 forinttal tudta támogatni a koraszülöttek mentéésért felelős intézményt. A kampány során a szülők egyéni felajánlásokkal is támogathatták az adománygyűjtést, így a teljes támogatás további 88.000 Ft-tal 596.300 Ft-ra növekedett.

„A Segíts élni Alapítványt a miskolci Újszülött Intenzív Osztályon kezelt kicsik szülei hozták létre 29 évvel ezelőtt. A közhasznú szervezet a  kapott adományok révén az  észak-magyarországi régióban betegen született újszülöttek és koraszülöttek ellátásának fejlesztését segíti. Ez azonban csak a Danone-hoz és a Careclub.hu Online Babaáruházhoz hasonló támogatók révén lehetséges és lesz az a jövőben is. Ezért minden esetben nagyon örülünk, ha támogatóként ránk gondolnak. Hálásan köszönjük az adományt, mely nemes célt szolgál” – nyilatkozott Dr. Szűcs Ildikó, az Alapítvány kuratóriumának elnöke. 

A Segíts élni Alapítvány kiemelten közhasznú szervezet, a Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Központi Kórház és Egyetemi Oktató Kórház Újszülött Intenzív Osztályát támogatja.  A szervezet elhivatott célja a beteg újszülöttek, koraszülöttek kezelésére szolgáló műszerek, segédeszközök, gyógyszerek vásárlásának támogatása, a beteg babák mentése és szállítása, valamint az egészségügyi dolgozók számára tartott képzések finanszírozása. A befolyó adományt az Alapítvány a koraszülött mentőautójuk belső felszerelésének költségeire fordítja, infúziós pumpával tervezik kiegészíteni a jármű eszközeit. 

„Online Babaáruházunk indulásától fogva célunk, hogy érdemi támogatást tudjunk nyújtani a kifejezetten várandósokat, újszülötteket és kisbabás családokat segítő és támogató szervezetek számára. Rendkívül büszkék vagyunk arra, hogy ezévi utolsó Gondoskodás Heti kampányunkhoz csatlakozott a Milumil márka, ezáltal elismerve törekvésünk fontosságát, növelve annak ismertségét és hozzájárulva az adománygyűjtés sikerességéhez” – nyilatkozta Konrád László, a Baby Expert Hungary Kft. tulajdonosa.

Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.

Összes cikk