Marketing | 2022. február 11.

Az OTP az Év Bankja

A Magyar Marketing Szövetség vállalati tagja, a Mastercard által életre hívott Év Bankja verseny 2021-ben teljeskörű átalakításon esett át: új kategóriákban mérhették össze tudásukat a bankok, melyek teljesítményét itthon és nemzetközileg is elismert szakemberekből álló zsűri értékelte. A zsűri egyik tagja az Magyar Marketing Szövetség elnöke, a Positive Adamsky alapító-társtulajdonosa, Hinora Ferenc volt.

Az év bankja fődíjának (Mastercard – Év Bankja 2021) győztese az egyes kategóriákban elért eredmények alapján az OTP Bank lett, melyet négy kategóriában - "Az év mobilbanki megoldása", "Az év UX megoldása", "Az év fenntartható bankja", "Az év marketingkommunikációs kampánya" - is a legjobbnak ítélt a zsűri. Valamint harmadik helyet szerzett "Az év vállalati termék és szolgáltatás innovációja" listáján is. Ez utóbbi kategóriát a Budapest Bank nyerte, amely előkelő, második helyen végzett "Az év társadalmi kezdeményezése", és harmadikon "Az év kártyadizájnja" rangsorban.

A K&H lett a második legfentarthatóbb bank, és harmadik helyig jutott a marketingkommunikációs kampányok listáján. Jótett Bank kezdeményezéséért "Az év társadalmi kezdeményezése" kategóriában különdíjban részesült a Magyar Bankszövetség.

A legjobb magyar pénzügyi szolgáltatásokkal és termékekkel nyolc kategóriában versenyezhettek a bankok. Az olyan, a verseny kezdete óta meglévő díjak mellett, mint "Az év mobilbanki" megoldása, "Az év lakossági ajánlata" vagy az "Az év fenntartható bankja", új kategóriákban is díjazták a pályázatokat: "Az év UX megoldása", "Az év kártyadesignja", "Az év marketingkommunikációs kampánya", vagy "Az év vállalati termék és szolgáltatás innovációja" kategóriák debütáltak 2021-ben.

„Amikor a Mastercard - Év Bankja verseny megújítása mellett döntöttünk, az volt a célunk, hogy megőrizzük azt az értéket és presztízst, amit ez a verseny több mint másfél évtizede megteremtett. Ugyanakkor technológiai újítóként folyamatosan azon dolgozunk, hogy azokat a szolgáltatókat állítsuk reflektorfénybe, amelyek egyedi, innovatív, magas színvonalú termékekkel, szolgáltatásokkal és kezdeményezésekkel teszik egyszerűvé és átláthatóvá ügyfeleik pénzügyeit, miközben támogatják a társadalmilag fontos ügyeket és a fenntarthatóságot” – mondta Eölyüs Endre, a Mastercard Magyarországért és Szlovéniáért felelős igazgatója.

"Az év bankára" díj nyertesét ezúttal is a hazai pénzintézetek vezetői szavazták meg. A díjazott dr. Búza Éva a Garantiqa Hitelgarancia vezérigazgatója, ahol több mint tíz éve dolgozik.

A díjazottak teljes listája megtekinthető a Mastercard - Év Bankja verseny hivatalos oldalán.

Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.

Összes cikk