A 2022. január 20-i éves beszámoló- és tisztújító taggyűlésen kihirdették az IAB Hungary új elnökségének összetételét. A Magyar Reklámszövetség keretein belül 2008 novemberében létrejött tagozat, amely a nemzetközi Interactive Advertising Bureau (IAB) szakmai szervezet hazai képviselője, háromévente szervez teljeskörű tisztújítást. A decemberben felkért 50 szakemberből, végül 23 fogadta el a jelölést, közülük pedig online szavazáson választották meg a tagok a több mint 100 tagcéget képviselő szervezet 2022-2024-es elnökségét.
Elnök:
- Sopov István (Adaptive Media)
Tagok:
- Média: Dudás Gergely (RTL Magyarország), Erdélyi Eszter (Atmedia), Kardos Gábor (Magyar Jeti Zrt.), Dr. Láng Zoltán (Ads Interactive), Pusztay András (Telex.hu)
- Ügynökség: Lunczner Ádám (MindShare), Néz Kata (OMG), Novák Péter (Dentsu Hungary)
- Hirdető: Bognár Vera (Nestlé), Mérő Ádám (Coca-Cola)
- Szolgáltató: Szutor Ferenc (Adverticum/Datame)
A harmadszor újraválasztott Sopov István, a megválasztása kapcsán elmondta: “a 2021-es évben több munkacsoportunkban is nagyon komoly eredmények születtek, sikerült egy elég aktív évvel zárni az elnökségi periódust, ami a taglétszám bővülésében is kifejeződött. Nagyon köszönöm a tagok részvételét a szervezet munkájában és az elnökségnek is az elmúlt három éves munkájukat. Nagyon megtisztelő, hogy a tagság ismét megválasztott az IAB Hungary elnökének és örömmel várom a közös munkát az új és az újraválasztott elnökségi tagokkal, akikkel remélem sok projektet tudunk majd a digitális szakma fejlődésére megvalósítani.”
Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.
Összes cikk