Az Advertising Group nyerte a Lipton márka tenderét, így a következő egy évben az ügynökség felel a brand ATL és BTL kommunikációjáért.
„A győzelem természetesen kellemes meglepetés, hiszen mindig nagy öröm egy új ügyfélen és új márkán dolgozni, de azt azért nem mondhatnám, hogy teljesen váratlanul ért minket az eredmény. Ismét büszke lehetek a csapatomra, hiszen elsősorban az ő kemény munkájuknak köszönhető, hogy számunkra ilyen jól startolhat 2023. Tudjuk, hogy ez az év sem lesz könnyű, ahogy azzal is tisztában vagyunk, hogy a Liptonnal is még csak most kezdődik a munka java, de szerencsére jó okunk van bízni magunkban” - nyilatkozta az ügynökség tulajdonos-ügyvezetője, Nagy Gergely.
Tuzi Alexandra, a Lipton munkatársa hozzátette: „Nagyon örülünk, hogy az Artvertising Grouppal dolgozhatunk együtt már a Lipton márkánkon is. Bár még csak néhány hete tart a közös munka, úgy érezzük, hogy az Artvertising csapata nagyon jól ráérzett a márka identitására és jobbnál jobb anyagok készülnek. Biztos kezekben tudhatjuk a márkát náluk.”
Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.
Összes cikk