Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a marketing.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben nem fogadja el, úgy a weboldal egyes funkciói nem lesznek használhatók.
Részletek
Elfogadom
Nem fogadom el
Marketing | 2022. március 30.

Applikáció-központú digitális hűségprogramot fejlesztett a MOL

Teljes mértékben digitalizált (kártya nélkül is használható), a vásárlási szokásokhoz és az ügyfélelvárásokhoz igazodó, kiemelkedően kényelmes hűségprogramot indított a legnagyobb hazai töltőállomáshálózattal rendelkező MOL, a Magyar Marketing Szövetség vállalati tagja. A korábbi, Multipont elnevezésű programot leváltó MOL MOVE elindításához hosszú evolúciós folyamat vezetett. A digitalizált megközelítést a MOL Horvátországban és Szlovéniában vezette be elsőként, a MOL MOVE ezen programok továbbfejlesztése. A januári magyarországi bevezetés óta a visszajelzések kifejezetten kedvezőek: már az első hónapokban 390 ezer tag csatlakozott, a mobilalkalmazást pedig 340 ezren töltötték le.

A programhoz a vásárlók a MOL MOVE alkalmazás letöltésével vagy a molmove.hu weboldalon történő regisztrációval csatlakozhatnak, és a belépés pillanatától rengeteg pont, kedvezmény, meglepetés, játék és szolgáltatás várja őket. Aki alkalmazásból startol, eleve több ponttal indul, és azok is (akár egy vagy több szintugrást is lehetővé tevő) pluszpontokhoz jutnak, akik évek óta hűséges MOL vásárlók, és már a Multipont programban is részt vettek. Az Android és iOS okostelefonokon is elérhető MOL MOVE ugyanakkor egy teljes egészében új fejlesztés, amelyhez hasonló hűségprogram nincs a magyar piacon. A MOL MOVE erős hangsúlyt helyez az adatok biztonságára és az információk áttekinthetőségére: az alkalmazásban mindenki egyszerűen nyomon követheti pontegyenlegét, a hűségprogramon belül elért szintet (Green, Silver, Gold, VIP), a korábbi tevékenységeiket, vásárlásaikat, valamint az elérhető kuponok és kedvezmények választékát. A rendszer a vásárlások, illetve a szolgáltatások igénybevétele után kedvezményekre jogosító, valamint a szintlépésre lehetőséget adó pontokat biztosít. Minden szint eléréséhez, illetve már magához a belépéshez is ajándék társul, így például már a programhoz frissen csatlakozó Green szintű vásárlók is egy csésze ajándékkávéval és 10 Ft/liter egyszeri üzemanyag-vásárlási kedvezménnyel indítják a MOL MOVE használatát. A különböző szintekhez kapcsolódó kedvezményekről további információ a molmove.hu oldalon található.

A MOL MOVE kulcseleme a játék – a gamifikált promóciók rendszere –, az egymásra épülő, feljebb lépésre ösztönző kedvezmények struktúrája (a szinteken felfelé haladva egyre nőnek a kedvezmények, és minél magasabb kategóriába jut valaki, annál értékesebb kedvezményekre jogosult: akár a 15 Ft/literes üzemanyagár-kedvezmény is elérhető), illetve a gyors előrehaladás lehetősége. A hazai autóhasználatban átlagos vásárlási szokások mellett mindössze 6 hónap alatt lehet a Green szintről a Silver szintre feljutni.

„A MOL MOVE kifejlesztését a vásárlók igényei tették szükségessé, a fejlesztés minden lépését az ő elvárásaik határozták meg. Ma már nem életszerű, hogy minden vásárláshoz egy pontgyűjtő kártyát is mellékelni kelljen, a digitális funkciók az okostelefonokra költöztek. Ugyanilyen fontos, hogy az új hűségprogram egyedi, személyre és vásárlási szokásokra szabott kedvezményeket és ajánlatokat kínál, ehhez pedig az alapoktól újragondolt és újrastrukturált, applikációközpontú megoldásra volt szükség” – nyilatkozta Orosz András, a MOL Magyarország kiskereskedelmi igazgatója.

A MOL a közeljövőben a magyar tapasztalatokat is beépítve a régió többi országában is bevezeti új hűségprogramját. Közben pedig a magyar MOL MOVE is folyamatosan fejlődik a felhasználóktól érkező visszajelzések beépítésével.

Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.

Összes cikk