Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a marketing.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben nem fogadja el, úgy a weboldal egyes funkciói nem lesznek használhatók.
Részletek
Elfogadom
Nem fogadom el
Marketing | 2024. október 10.

A világ 20 legjobb postája közé került a Magyar Posta

A 192 országot tagjai között számláló Egyetemes Postaegyesület (UPU) idén ünnepli fennállásának 150. évfordulóját. Az Egyesület feladata az országok közötti postaforgalmi szolgáltatások szabad biztosítása. E szervezet minden évben egységes mérőszámok alapján értékeli az egyes országok postáinak fejlődését, és méri, hogy az adott nemzeti posta mennyiben járul hozzá országa nemzetgazdaságának teljesítményéhez.

A nemzetközi szervezet által statisztikai eredmények alapján összeállított rangsorban a Magyar Marketing Szövetség vállalati tagja, a Magyar Posta a tavalyi 33. helyezés után – a 2023. évben nyújtott teljesítménye alapján – idén a 20. helyre került. A Magyar Posta a Rising Star díjat nyerte el, amelyet elnevezéséből adódóan az a posta kapja, amely az egyéves időszak alatt éri el a legnagyobb fejlődést.

A nemzetközi rangsor összeállítása olyan, egymással összevethető adatokon alapul, mint a postai szolgáltatások sebessége és kiszámíthatósága, nemzetközi elérése és szerepe a nemzetközi kereskedelemben, azaz az adott postai szolgáltató hány országba és mekkora mennyiségű küldeményt képes továbbítani. Értékelési szempont továbbá a postai szolgáltatások üzleti modelljének eredményessége, és nem utolsó sorban az adott postai szolgáltatónak a társadalmi, gazdasági és technológiai kihívásokhoz való alkalmazkodóképessége.

A Magyar Posta ezzel az elismeréssel egy újabb mérföldkőhöz érkezett azon az úton, hogy teljesítse a vele szemben támasztott tulajdonosi elvárást, miszerint a XXI. századi ügyféligényekhez alkalmazkodó, arra hatékonyan reagáló, ügyfélközpontú, digitális és fenntartható postává fejlődjön.

Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.

Összes cikk