Rengeteget tanult és nagyon komoly sebességet diktált idén a termékfejlesztésben a Neticle. A 2012-ben indult cég csapatának mostanra nemzetközi szinten is sikerült elterjesztenie kimagaslóan pontos nyelvtechnológiára épülő, immár 26 nyelven elérhető megoldásait. Meglévő ügyfeleik és a különböző szakmai fórumok rávilágítottak arra, hogy milyen integrációkra, adatkapcsolatokra és munkafolyamatokat egyszerűsítő fejlesztésekre van a legnagyobb szükség.
Budapest, 2021. december 7. – A munka eredménye már most látszik. A csapat büszke arra, hogy megszületett az első tengerentúli siker: a letisztult technológiának, valamint a fejlesztői szakértelemnek köszönhetően közös pilotokba kezdtek az amerikai Veritone aiWare-rel, hogy az ügyfelek és ügyfélszolgálatok különböző szöveges visszajelzéseit több nyelven is emberi precizitással tudják elemezni.
A 85-90%-os szövegértési pontossággal bíró, eredetileg magyar nyelvre elkészített Natural Language Processing (NLP) motor keretrendszere könnyedén alakítható új nyelvek elsajátításakor. Mostanra az elérhető nyelvek száma 26-ra nőtt, így például Indonéziában is partnerségre léphetett a Neticle egy helyi médiafigyelő céggel, akiket a piacvezető funkcionalitás és az indonéz nyelvi pontosság győzött meg. Orosz nyelven is kitűnően működik a technológia, ezért is választotta a Neticle-t a Realytics csapata, több millió visszajelzés automatikus elemzésére, valamint a Fraport, a frankfurti mellett több más európai nagyváros repterét működtető vállalat is, négy nyelven érkező utasvisszajelzések elemzésére. A Chanel piackutatási ügyfélinterjúit szintén a Neticle értékeli ki franciául és oroszul is.
“Az automatikus és emberi pontosságú szövegelemzés olyan lehetőségeket nyit meg a cégek életében, melyekkel merniük kell élni: a részletes és sok nyelven elérhető eredmények új és stabilabb alapokra helyezik a döntéshozatalt. Büszkék vagyunk rá, hogy a módszereinket világszerte elismerik” - hangsúlyozta Szekeres Péter, a Neticle egyik alapítója.
A Neticle várakozásai szerint a hamarosan teljessé váló európai nyelvi lefedettség (40 nyelv) további vonzerőt ad majd a piacon, és a nyelvtechnológiai szkeptikusoknak is bizonyítani tudják, hogy megfelelő szakmaisággal ez a terület is automatizálható. A cég arra számít, hogy az adatvezéreltség és a digitális automatizációk iránti megnövekedett igény még nagyobb keresletet generál a megoldásaikra, melyek rengeteg időt és jelentős költséget spórolnak a cégeknek, illetve kiindulási alapot adnak a vezetői döntésekhez.
Neticle
A Neticle Magyarország egyik leggyorsabban növekvő B2B SaaS startupja, mely vállalati szövegelemző megoldásokkal segíti az IT, kutatás és marketing részlegeket Európa mintegy 24 országában. Termékei az intelligens médiafigyelésre és elemzésre épülő Media Intelligence, a kérdőívkészítést- és automatikus elemzést lehetővé tevő Zurvey.io, valamint az ezek motorját képező és integrálható Text Analysis API és Data API.
Ismerje meg a Neticle-t a Tovább gombra kattintva
Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.
Összes cikk