Marketing | 2022. január 27.

A kocsi szinte családtag a MOL új kampányában

A Magyar Marketing Szövetség vállalati tagja, a MOL új kampányában négy részből álló animációs sorozattal népszerűsíti prémium üzemanyagát, a MOL Evo Plust. A kisfilmek alapgondolata, hogy a kocsi szinte családtag, ezért ugyanúgy megérdemli a törődést. Az animációk szereplői éppen ezért mindenféle házi praktikákat bevetnek, hogy védelmet nyújtsanak az autóiknak: sálat kötnek nekik, vagy éppen vitaminokkal látják el őket. A rövid epizódokat ifj. Ritter Ottó illusztrálta, és Szabó Simon, illetve Ágoston Kati narrálta.

A témáról bővebben a Tovább gombra kattintva olvashat.

Tovább

Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.

Összes cikk