Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a marketing.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben nem fogadja el, úgy a weboldal egyes funkciói nem lesznek használhatók.
Részletek
Elfogadom
Nem fogadom el
Marketing | 2024. május 15.

A dm IX. alkalommal rendezte meg Jótékonysági Focitornáját

A Magyar Marketing Szövetség vállalati tagja, a dm IX. alkalommal megrendezett Jótékonysági Focitornáján való részvétellel a csapatok 5 millió Forinttal támogatták az Anyaoltalmazó Alapítványt. A segítségnyújtás célja, hogy az anyaotthonban élő szülők képesek legyenek gyermekeik szükségleteinek kielégítésére, illetve a család önfenntartásának biztosítására, a gyerekek pedig leküzdhessék esélyegyenlőségi hátrányaikat.

A dm Jótékonysági Focitorna gondolata 2015-ben született meg. Az esemény az elmúlt évtizedben hagyománnyá nőte ki magát, így idén április 27-én már kilencedik alkalommal szólalt meg a sípszó, és mérkőztek meg egymással egy barátságos játéksorozat keretében a hazai kiskereskedelmi cégek munkatársai. A tornát évente, egy, a dm munkatársak által kiválasztott civil szervezet javára rendezik meg. A kiválasztásnál fő szempont, hogy a szervezet tevékenységi köre illeszkedjen a dm támogatási stratégiájába (egészségre nevelés és hátrányos helyzetű családok, gyermekek támogatása). Minden évben más szervezet kapja a támogatást.

Az idei évben a tornát az Anyaoltalmazó Alapítvány javára rendezte meg a drogéria. A Családok Átmeneti Otthonaiban mélyszegénységben élő vagy krízishelyzetben levő családok élnek. „Megfigyeltük, hogy egyre több a különböző kognitív vagy egyéb egészségügyi és szociokulturális hátrányból eredő probléma, így a sajátos nevelési igény is. Szükség van az ő megsegítésükre, mivel teljesítményük alacsonyabb hasonló korú társaiknál. A problémák kezelése csak közös gondolkodással, új módszerek alkalmazásával, a szakemberek együttműködésével lehetséges. A támogatásból játékos készségfejlesztés és szociális kompetenciafejlesztés feltételeinek, korszerű eszközökkel történő megteremtését szeretnénk biztosítani. Így az élményalapú programok és tematikus foglalkozások révén lehetőség nyílik arra, hogy a hátrányokkal küzdő gyermekek is kibontakoztathassák képességeiket. A fejlesztések átfogó célja, hogy a szegregált környezetben élő hátrányos helyzetű gyermekek felzárkóztatásához, fejlesztéséhez hozzájáruljanak” – mesélt a jelenlévőknek a támogatás felhasználásáról Haraszti István az alapítvány titkára.

A tornát Görgey András a dm ügyvezetője és Kanyó Roland a dm marketin és PR vezetője nyitották meg, akik maguk is játszottak a focitornán dm-es színekben. „Örömmel látjuk, hogy az évről évre visszatérő csapatok mellett minden évben újabb üzleti partnereink állnak kezdeményezésünk mellé, és mérkőznek meg a kupáért. Az elmúlt évek alatt már több mint harminc partnerünk érezte úgy, hogy azonosulni tud a támogatott célunkkal, és pályára lép a dm Jótékonysági Focitornán”- emlékezett vissza Kanyó Roland.

A mérkőzések mellett változatos gyerekprogramokkal szórakoztatta a drogéria a legkisebb szurkolókat, de természetesen a felnőtt látogatókra is gondoltak. Őket a dm szépségbusza és a Nicoflex és a Maratonman masszőrei várták. Az Anyaoltalmazó Alapítvány munkatársai anyák napi kézműves foglalkozásokkal és ügyességi játékokkal adtak ízelítőt azokból a készségfejlesztő foglalkozásokból, amire a vállalatok által nyújtott támogatást fordítják majd.

A pályákon 16 csapat mérkőzött meg egymással, a dm-et idén is három csapat képviselte a tornán. Az eseményről készült videós összefoglaló elérhető a dm hivatalos YouTube csatornáján:

Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.

Összes cikk