Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a marketing.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben nem fogadja el, úgy a weboldal egyes funkciói nem lesznek használhatók.
Részletek
Elfogadom
Nem fogadom el
Marketing | 2022. május 24.

A CBA indítja az azonnali fizetést

Szakértők az azonnali fizetés bő két évvel ezelőtti hazai indulásától egyebek mellett a készpénzhasználat visszaszorulását, a nemzetgazdaság versenyképességének növelését, dinamizálását várták, ám már akkor jelezték: ezek maximális kiaknázásához elengedhetetlen, hogy a boltokat is bevonják a rendszerbe. Ilyen téren az áttörés még várat magára, nem kis részben azért, mert megfelelő integrátori munka nélkül a megoldás kevésbé kényelmes a vevőknek, mint például a mobilfizetés.

„A kezdetektől úgy véltük, hogy az azonnali fizetés addig nem fog tömegesen elterjedni az üzletekben, amíg a vásárlói élmény terén nem sikerül a többi elektronikus alternatívával hasonló szintre hozni. Most, hogy a kereskedelmi- és kasszarendszereinket teljeskörűen felkészítettük arra, hogy a vevők egy QR-kódot leolvasva, mobilapplikáción keresztül, zökkenőmentesen tudjanak fizetni, nagyot léptünk a technológia mielőbbi térhódítása felé” – fogalmazott Bessenyei Attila, a Laurel ügyvezetője a Raiffeisen Bankkal együttműködve megvalósított, mély integrációs tevékenységet igénylő projekttel kapcsolatban.

A megoldás a Budapest VI. kerületében található CBA Príma üzletben már elérhető, méghozzá a Laurel saját fejlesztésű önkiszolgáló kasszáin. „Mindig szeretünk az elsők közt lenni, ha innovációról van szó. Úgy véljük, hogy ennek a fizetési opciónak a biztosítása is versenyelőny lehet egy üzletnek, ezért folyamatosan vizsgáljuk a technológia további kiterjesztésének lehetőségét, természetesen a már többször bizonyító Laurelre támaszkodva” – árulta el Felhősi Tünde, CBA L&F Kft. cégvezetője.

A kereskedők oldaláról nézve a rendszer fontos előnye, hogy alacsonyabb tranzakciós díjjal jár, mint a hagyományos elektronikus fizetési módok. A könyvelés-kompatibilis, a tévedés lehetőségét kiküszöbölő és extra hardver beszerzését sem igénylő megoldás pedig csak egy azok közül a Laurel-fejlesztések közül, amelyeket a külföldön is egyre keresettebb magyar cég sosem látott komplexitásban mutat be a május 31-i 9. Laurel Retail Konferencián.

Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.

Összes cikk