A madarak is azt csiripelik, hogy május a Magyar Marketing Szövetség vállalati tagja, az Auchan és az ott vásárlók hónapja lesz, abból az alkalomból, hogy az Auchan áruházlánc 27 éve van jelen hazánkban. A hónap folyamán többféle akcióval és nyereményjátékkal készülnek, hogy a jubileumot együtt ünnepeljék meg a vásárlókkal. Az ez időtartamra eső akciós újságok mindegyike négy oldalon sorolja majd azokat a termékeket, amelyeket – az évfordulóra utalva – 27%-kal olcsóbban adnak májusban. Ezek között szinte minden kategóriából lesznek beválogatott termékek. A másik nagy ünnepi akció a napi nyereményjáték, amelyen vásárlási összegtől függetlenül naponta 270 000 forinttal feltöltött ajándékkártyáért szállhatnak ringbe a vevők Bizalomkártya- és blokkjukkal történő regisztráció után. A nyerteseket hetente sorsolják ki, a nyereményjáték egészen május 31-ig tart.
Egyetlen napon, május 27-én pedig több terméket a 27 évvel ezelőtti áron adnak, köztük sajátmárkás tévét és hűtőt is, valamint tisztító- és tisztálkodási szereket.
„Ez az évforduló azért fontos számunkra, mert hagyományaink mellett idén sok mindenben megújulunk és frissülünk. Azt szeretnénk, ha vásárlóink is részesei lennének az ünneplésnek és annak, hogy új lendületet veszünk. Az elmúlt 27 év során együtt fejlődtünk, és bízunk benne, hogy nem lesz ez másként a következő 27 évben sem. Ezzel a születésnapi akcióval szeretnénk köszönetet mondani minden egyes vásárlónknak és kollégánknak” – mondta Vincze Géza, az Auchan Magyarország ügyvezető igazgatója.
A nagyszabású születésnapi kampányt minden lehetséges felületen kommunikálja az áruházlánc, az akciós újságjaiban, a hiper- és szupermarketjeiben, valamint tévé- és rádióreklámokban. Valamint útjára indul az új, vásárlóközpontú márkakommunikációs vonal is.
Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.
Összes cikk