Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a marketing.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben nem fogadja el, úgy a weboldal egyes funkciói nem lesznek használhatók.
Részletek
Elfogadom
Nem fogadom el
Marketing | 2022. március 29.

2021-ben is nyereségesen működött a Huawei

A Huawei 2021-ben 636,8 milliárd kínai jüan (kb. 33,58 billió forint) bevételt ért el, nettó nyeresége pedig 113,7 milliárd kínai jüan (kb. 5,997 billió forint) volt, ez éves szinten 75,9 százalékos növekedést jelent.

Guo Ping, a Huawei Technologies globális soros elnöke a 2021-es üzleti eredmények ismertetésekor a következőket nyilatkozta: "Teljesítményünk összességében megfelelt az előrejelzéseknek. A távközlési üzletágunk stabil maradt, a vállalati üzletágunk folyamatosan növekedett, a fogyasztói üzletágunk pedig gyorsan új területekkel bővült. Ezen túlmenően felgyorsítottuk az ökoszisztémánk fejlesztésének ütemét is."

Meng Wanzhou, a Huawei pénzügyi igazgatója hozzátette: "Annak ellenére, hogy a vállalat bevétele csökkent 2021-ben, folyamatosan nő a profit és cash flow, valamint sokkal felkészültebbek vagyunk arra, hogy megbirkózzunk az esetleges újabb bizonytalanságokkal is."

A vállalat főbb üzletágainak növekvő jövedelmezőségének köszönhetően a társaság működési tevékenységből származó cash flow-ja jelentősen nőtt 2021-ben. A Huawei Technologies távközlési üzletága 2021-ben is azon dolgozott, hogy világszerte segítse a szolgáltatókat a magas szintű 5G-s mobilhálózatok kiépítésében, árbevétele 2021-ben elérte a 281,5 milliárd kínai jüant. A Huawei Technologies vállalati üzletága a folyamatos digitális átalakulási trendeknek köszönhetően gyorsan növekedett. 2021-ben árbevétele elérte a 102,4 milliárd kínai jüant. A Huawei Technologies fogyasztói üzletága a fogyasztói igényekre és szükségletekre összpontosítva „Az élet gördülékeny AI megoldásokkal” stratégiájának részeként folytatta globális ökoszisztémájának kiépítését egy intelligens, összekapcsolt világ megteremtése érdekében. 2021-ig összesen több mint 220 millió Huawei-eszközön használták a HarmonyOS-t, ezzel a világ leggyorsabban növekvő mobileszközös operációs rendszerévé vált.

Guo Ping, a Huawei elnöke kihangsúlyozta: "A Huawei a digitalizáció, az intelligens transzformáció és az alacsony szén-dioxid-kibocsátás útján halad előre. A tehetségre, a tudományos kutatásra és az innovatív szellemre támaszkodva folyamatosan növeljük befektetéseinket az alap elméleti kutatások, az architektúrák és a szoftverek területén, ezzel biztosítjuk hosszú távú versenyképességünket."

Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.

Összes cikk