Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a marketing.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben nem fogadja el, úgy a weboldal egyes funkciói nem lesznek használhatók.
Részletek
Elfogadom
Nem fogadom el
Marketing | 2024. október 04.

10 év után megújul az Auchan hűségprogramja, a Bizalomprogram

A vásárlók megtartásáért komoly versengés zajlik az áruházláncok között. A kereskedők egyik fontos célja az, hogy az alkalmi vevőkből visszatérő törzsvásárlók legyenek, a vásárlói hűséget pedig a nagyobb láncok hűségprogramokkal is elismerik.

A Magyar Marketing Szövetség vállalati tagja, az Auchan hűségprogramja, a Bizalomprogram éppen tíz éve indult. A programhoz egy Bizalomkártya kapcsolódik, amivel kezdetben a vásárlások után összegyűjthető pontokat kettő az egy arányban lehetett levásárolni, azaz két pont ért egy forintot. Pár éve a vásárlók számára rendkívül kedvező változást vezettek be a programba, azóta a pontokat egy az egyben le lehet vásárolni.

Most a jubileum alkalmából ismét megújul a Bizalomprogram, hogy az új, sávos pontgyűjtőrendszerrel még jobban igazodjon a vásárlási szokásokhoz és még több kedvezményben részesüljenek a hűséges vásárlók. A bronz szinten 75 ezer forintig terjedő havi költésnél minden 1000 forint után 1 pont jár, míg az ezüstön 75 és 150 ezer forint között 3 pont, és plusz havi 1000 pontot írnak jóvá a vásárlóknak. Az arany szinten pedig 1000 forintonként 5 ponttal gazdagodik a vásárló, valamint extraként havonta 2500 pontot kapnak pluszban. Pontok egyébként az Auchan benzinkutakon történő tankolás után is járnak, viszont ezeket a pontokat is az áruházban lehet levásárolni.

Talán az áraknak leginkább kitett csoportoknak: a kisgyermekes családoknak és a nyugdíjasoknak szeretnének még jobban kedvezni azzal, hogy minden hónapban egyszer 5%-os kedvezményt kapnak a vásárlásuk végösszegéből, ha a hétfői Nyugdíjas napon és a csütörtökre átkerülő Családi napon jönnek bevásárolni.

A személyességet erősíti a születésnapi kedvezmény is, amit az ünnepeltek eddig csak tortavásárlásra tudtak felhasználni, mostantól viszont akár 5 ezer forint értékben is választhatnak ajándéktermékeket.

Ehhez jön még az eddigieknél is több exkluzív Bizalomkártyás ajánlat és kedvezmény minden héten, valamint október folyamán egy nagyszabású nyereményjáték az OkAuchan applikációban! Október 3. és 30. között azok a vásárlók, akik az OkAuchan applikációt használják, minden 5000 forintos költés után egy virtuális kaparós sorsjegyet kapnak, amivel fődíjként egy elektromos autót, három külföldi utazást és 10 elektromos kerékpárt lehet nyerni a több más értékes nyereménytárgy mellett.

Az a célunk, hogy a hozzánk betérő vevő elégedetten távozzon tőlünk, és újra hozzánk jöjjön vásárolni, majd a törzsvásárlónk legyen. Hiszem, hogy az Auchan megújult és egyedi Bizalomprogramja miatt érdemes minket választani és hűségesnek lenni hozzánk. A pontgyűjtés és az extra kedvezmények előnyeit időről időre olyan különleges vásárlói élményt adó aktivitásokkal gazdagítjuk, amelyeket kifejezetten a Bizalomkártyás vevőinknek találunk ki. Csakis nálunk vehetnek részt olyan kivételes alkalmakon, mint a VIP Vásárlók Éjszakája, a Kincseskosár akció vagy az Auchan aukciók” – mondta Széll Hajnalka, az Auchan Magyarország országos marketing és vásárlói kapcsolatok igazgatója.

Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.

Összes cikk