Szinai Ádám, a CIB Bank marketing és kommunikációs igazgatója már több, mint 23 éve dolgozik a bankszektorban és átélt jó néhány embert próbáló időszakot. A szakember a Marketing.hu Podcast adásába arról mesélt, hogyan lehet válságálló marketing tevékenységet végezni és milyen szemlélet alapján lehet egy valóban támogatásra és delegálásra épülő vállalati kultúrát létrehozni, nehéz piaci helyzetben is. „A válságban se felejtsük el, hogy mindannyian emberek vagyunk” – fogalmazta meg Szinai Ádám a kulcsgondolatát a Marketing.hu Podcast adásában, aki szerint a CIB Bank sikere annak köszönhető, hogy egy speciális célcsoportot választottak ki és értik a fogyasztók gondolkodását, viselkedését. Emellett pedig egy olyan közegben dolgoznak, ahol az egyedi teljesítményértékelő rendszernek köszönhetően az emberi szempontokat is figyelembe véve tudják támogatni és motiválni egymást. Hogyan lehet talpon maradni válság idején? Hogyan változik a márkakommunikáció szerepe a recesszióban? Egyáltalán mi ilyenkor a marketing szerepe? Milyen innovatív módszerekkel dolgozik a CIB? Milyen tanulságokat vontak le az előző válság idején? Melyek azok a tanácsok, amelyeket cégvezetőként érdemes megszívlelni? Többek között ezekre a kérdésekre kaphatsz választ az epizód meghallgatása során.
A Marketing.hu Podcast a Magyar Marketing Szövetség podcast sorozata, mely a BROCASTERZ közreműködésével jött létre. A műsort vezeti: Sándorfy Adrián.
Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.
Összes podcast