Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a marketing.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben nem fogadja el, úgy a weboldal egyes funkciói nem lesznek használhatók.
Részletek
Elfogadom
Nem fogadom el
Podcast | 2023. március 31.

Szilva Mónika - Az ár lett olyan érték, ami élmény a vásárlóknak

„Arra törekedtünk, hogy a kompromisszum, amit kötnie kell a vásárlónak minél kisebb legyen” – osztotta meg kulcsgondolatát Szilva Mónika, Tesco Vásárlói Élményért felelős igazgatója a Marketing.hu Podcast legújabb adásában. A magyar fogyasztók az inflációs helyzet előtt is meglehetősen ártudatosak voltak. Azóta azonban marketing szempontból is kiemelt feladat, hogy a legmegfelelőbb értékajánlatot kapják a vásárlók. A Tesco széles termékkínálata lehetőséget nyújt arra, hogy a bevásárlókosár megtöltése ne a lemondásokról, hanem az élményszerzésről szóljon. Mennyire szólhat bele az árazásba a marketing? Hogyan fejlődött a Tesco Klubkártya az évek során? Mi jellemzi a magyar fogyasztói szokásokat az infláció óta? Mivel lehet leginkább ösztönözni a vásárlói hűséget? Mi az a “Helping hands” program? Sok más izgalmas tapasztalat mellett ezekre is fény derül az epizód során.

A Marketing.hu Podcast a Magyar Marketing Szövetség podcast sorozata, mely a BROCASTERZ közreműködésével jött létre. A műsort vezeti: Sándorfy Adrián.

Spotify Google Apple

Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.

Összes podcast