„Arra törekedtünk, hogy a kompromisszum, amit kötnie kell a vásárlónak minél kisebb legyen” – osztotta meg kulcsgondolatát Szilva Mónika, Tesco Vásárlói Élményért felelős igazgatója a Marketing.hu Podcast legújabb adásában. A magyar fogyasztók az inflációs helyzet előtt is meglehetősen ártudatosak voltak. Azóta azonban marketing szempontból is kiemelt feladat, hogy a legmegfelelőbb értékajánlatot kapják a vásárlók. A Tesco széles termékkínálata lehetőséget nyújt arra, hogy a bevásárlókosár megtöltése ne a lemondásokról, hanem az élményszerzésről szóljon. Mennyire szólhat bele az árazásba a marketing? Hogyan fejlődött a Tesco Klubkártya az évek során? Mi jellemzi a magyar fogyasztói szokásokat az infláció óta? Mivel lehet leginkább ösztönözni a vásárlói hűséget? Mi az a “Helping hands” program? Sok más izgalmas tapasztalat mellett ezekre is fény derül az epizód során.
A Marketing.hu Podcast a Magyar Marketing Szövetség podcast sorozata, mely a BROCASTERZ közreműködésével jött létre. A műsort vezeti: Sándorfy Adrián.
Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.
Összes podcast