Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a marketing.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben nem fogadja el, úgy a weboldal egyes funkciói nem lesznek használhatók.
Részletek
Elfogadom
Nem fogadom el
Podcast | 2023. május 26.

Kovács Dávid Gábor – Itt nem alkoholt árulsz, hanem egy életérzést

Bizonyára mindenki hallott már az ikonikus Zwack márkáról, ami az egyik legizgalmasabb és legnehezebben kiismerhető iparágban jeleskedik. Ráadásul nem is akárhogyan! Amellett, hogy a legnagyobb hazai alkoholgyártó cég, a forgalma nagy részét is magyar márkák teszik ki, amelyek több mint 200 éve töretlen sikernek örvendenek. Kovács Dávid Gábor, a Zwack Unicum Nyrt. marketing igazgatója hosszú és kalandos karrierút után érkezett meg a vezetőségbe. Az iparág azonban már korán beszippantotta. Életének egy jelentős részét a whiskeyknek szentelte, egyengette nemzetközi márkák útját Németországban és Prágában, de megfordult az értékesítési oldalon is. Milyen tanulságokat szűrt le mindezekből? 

„Az X generáció számára élmény volt a szélesedő termékpaletta. A fiatalabbaknak ez már természetes. A Z generáció most inkább azzal küzd, hogy nem akarnak semmiből kimaradni, és ezért nem szeretnének másnaposak sem lenni” – válaszolta Kovács Dávid Gábor arra a kérdésre, hogy miként változtak a fogyasztói szokások és preferenciák az elmúlt évek során. A Marketing.hu Podcast adásában mesélt arról, hogy miért ejtette rabul az alkoholos italok világa és miben különbözik a szektor marketingje más iparágak promóciójától. Hogyan nézett ki régen az alkoholos italok piaca és mi jellemzi most? Hogyan alakultak át a szabályozások és a vásárlói szokások? Miért olyan nehéz kibányászni a fogyasztók fejéből az insight-okat? „Sokáig az jött ki a kutatásokból, hogy Magyarországon a legnépszerűbb pezsgő a száraz pezsgő. Ehhez képest az eladások 98%-a édes pezsgő volt.” Mi az igazság? Milyen speciális szabályozásokra kell figyelni a hirdetések során? Miért különleges a Zwack marketing osztálya? Hogyan alkalmazzák a modern kommunikációs eszközöket és mire ügyelnek különösen, amikor influencerekkel dolgoznak együtt? Miért övezi hype az Unicumot a fiatalok körében? Sok más kulisszatitok mellett ezekre is fény derül az epizód során.

Marketing.hu Podcast a Magyar Marketing Szövetség podcast sorozata, mely a BROCASTERZ közreműködésével jött létre. A műsort vezeti: Sándorfy Adrián.

Spotify Google Apple

Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.

Összes podcast