Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a marketing.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben nem fogadja el, úgy a weboldal egyes funkciói nem lesznek használhatók.
Részletek
Elfogadom
Nem fogadom el
Podcast | 2022. január 03.

Juhász Péter Tibor - Nem a márka ismertsége a legfontosabb mutatónk

Ma a 18-49 éves lakosság elérése nagyon nehézkes a televízió segítségével, ők nemcsak terméket, hanem médiát is tudatosan fogyasztanak. Juhász Péter Tiborral, a Vodafone márkaigazgatójával a megváltozott tartalomfogyasztásról, illetve a hazai podcast-piac lehetőségeiről beszélgettünk a marketing.hu Podcastban.

 

 

Spotify Google Apple

Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.

Összes podcast