Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a marketing.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben nem fogadja el, úgy a weboldal egyes funkciói nem lesznek használhatók.
Részletek
Elfogadom
Nem fogadom el
PR cikk | 2023. november 10.

Nem csak beszélünk róla, hanem teszünk is a sikerért

A Marketing Menü 10 éve kínál teljes menü választékot ügyfeleinek a marketing és a reklámok világában. Kecskeméti székhelyű full-service ügynökségként országosan ismert márkákkal dolgozik, mindemellett kiszolgálja a térségi igényeket is. Szolgáltatásainak választéka rendkívül széles. A marketing tervezéstől, grafikai munkákon, online kampányokon, offline reklámokon át egészen a rendezvényszervezésig bármiben támaszt jelentenek ügyfeleik számára. Sőt 2016 óta a Bács-Kiskun Megyei Kereskedelmi és Iparkamara megbízásából oktatja a megye vállalkozóit. A Magyar Marketing Szövetséghez való csatlakozásuk kapcsán Papp Zsuzsanna ügyvezetővel beszélgettünk

Mit jelent számodra a marketing és milyen szerepeit tartod a legfontosabbnak?

Számomra mindig az a legizgalmasabb a marketingben, hogy miképpen tudunk hatni a fogyasztókra. Mindig érdekelt a vásárlók, felhasználók gondolkodása, motivációja, hogy mit miért választanak. A vásárlói döntési folyamatot szedem minél apróbb részekre és azon dolgozom, hogy mely szakaszokon milyen befolyással lehetünk. Ezért figyelem folyamatosan a trendeket, a világpiaci történéseket, a marketing legújabb vívmányait.

Az a belső igény mozgat, hogy megértsem, mire mozdulnak az emberek, mivel tudjuk őket aktivitásra buzdítani, tehát, hogy hogyan kell az ügyfeleink célcsoportját megszólítani annak érdekében, hogy átmenjen az üzenet, és tényleg legyen belőle cselekvés, konverzió, kattintás, ajánlatkérés, vásárlás.

Ez úgy nyilvánul meg a munkánk során, hogy full-service ügynökségként dolgozunk, tehát a cégek teljes marketing folyamatait átvesszük. Nem egy-egy projektre szerződünk, hanem a teljes marketing munkára évről évre: stratégiát alkotunk, ahhoz költséget tervezünk, végrehajtunk és elemzünk. Ily módon tudjuk a leghatékonyabban támogatni a márkaépítést és az értékesítést. Egymás mellett zajló folyamatként kezeljük a rövidtávú célok elérését és a hosszú távú tervek megvalósítását. Az eredményességet csak akkor tudjuk garantálni, ha minden rész a mi kezünkben van.

Mire vagy a legbüszkébb eddigi szakmai pályafutásod során?

Öt éve vagyunk a Piroska Szörp ügynöksége, és ők ma szörp kategóriában piacvezetők, úgy hogy közben nem ők a legolcsóbbak. Erre én kifejezetten nagyon büszke vagyok. Azt gondolom, hogy jó úton vagyunk afelé, hogy egy love brandet építsünk, és nekem ez a célom.

Két olyan kampány is van most, ami különösen közel áll a szívemhez. Idén indítottuk el a Piroska Mentor Programot. Ez egy újszerű dolog, melyben egyéni sportolókat támogatunk. A sportot és sok más közösséget eddig is támogattunk, de most az a célunk, hogy azoknak az egyéni sportolóknak nyújtsunk anyagi támogatás és szakmai mentorálást, akiknek az anyagi hátterük nem engedi meg, hogy a sportjukban kiteljesedjenek. Szerintem ez egy hatalmas dolog, és nagyon büszke vagyok rá, hogy mögé állt a menedzsment, amikor elővezettem év elején ezt a programot. Nagyon jól áll hozzá a vezetőség, és nagyon jó a megítélése a jelentkezők körében is.

Ezen kívül indítottunk egy meseíró pályázatot is a Piroskával, Borbás Marcsiékkal együttműködésben. Ez egy országos pályázat. A fődíja, hogy egy szafari parkba visszük el a nyertes csoportot, osztályt, osztályközösséget vagy közösséget. Nyárlőrinczen van a Piroska telephelye, és hozzá közel a Richter Szafari, oda kísérjük el a győzteseket, és mi magunk is velük tartunk. Természetesen ezt megelőzi egy Piroska szörpkóstolás. A második díjazottat pedig a szörpgyárba kalauzoljuk el, és megmutatjuk, hogyan készül a szörp. Én azt szeretem a legjobban – és ez az első kérdésre is válasz -, amikor találkozunk a vásárlóinkkal, az ügyfeleimet is személyesen ismerem, nyilván online marketingesként csomó minden zajlik online, de nekem van élő kapcsolatom az ügyfeleimmel, és szeretem, ha élő kapcsolatunk van a vásárlóinkkal is.

Például idén nyáron voltunk az EFOTT-on a Piroska szörppel, hogy együtt játsszunk, együtt koccintsunk, együtt bulizzunk a vásárlókkal. Nagyon sok nyereményjátékunk van több céggel több csatornán keresztül. Idén visszajöttek a rendezvények is az életünkbe a szolnoki Pelikán Bevásárlóközponttal, akikkel ebben az évben szerződtünk. És évi több rendezvénnyel támogatjuk a vásárlási aktivitást.

Több márka jött hozzánk ismert pesti ügynökségektől, jó érzés számomra, hogy egyre ismertebbé válunk országosan.

Én nem elméleti szakember vagyok. Nem csak megírok egy tanulmányt, amit aztán valaki eltesz a fiókjába. Én gyakorlati szakember vagyok. Azt szeretem látni, hogy az ügyfeleim elérik a saját felhasználóikat a kampányaikkal, hogy mozgásban vannak a dolgok, hogy megtörténnek a kapcsolódások, telefonhívások. Engem ez éltet: nem csak beszélünk róla, hanem teszünk a sikerért.

Mi a legnagyobb marketinges és üzleti kihívás, ami most a leginkább foglalkoztat?

Tíz éve működik az ügynökségem, és most értem el odáig, hogy szintet fogok ugrani. Egyre inkább a nagyvállalati szektor a cél. Ebben érzem magamat komfortosan.

A kisvállalatok sokkal rövidlátóbbak, promóciós kampányokat akarnak, a nagyvállalatok sokkal inkább hajlanak a stratégiai gondolkodásra, a márkaépítésre, a hosszútávú építkezésre, és ez nekem szívügyem.

Mivel nem projectekben gondolkodunk, hanem éves szerződésekben, ezt nem sok kisvállalat tudja vállalni. Viszont a kisvállalalatokat sem hagyjuk magukra, oktatásokkal segítjük a sikerességüket.

Emellett cél, hogy a Neumann János Egyetemen is egyre többet oktathassak.

Mi az az eredmény, amellyel elégedett lennél az idei év vonatkozásában?

Eredmény tekintetében tíz százalékos növekedést tűztünk ki célul, ez előreláthatóan meg is lesz, ezzel már elégedett leszek. De nyilván az a legfontosabb, hogy a cégek, akiket mi segítünk, szintén elérjék a saját kitűzött eredményeiket.

Milyen célból léptetek be a Magyar Marketing Szövetségbe? És milyen értéket képvisel számotokra a tagság?

Több szövetséghez csatlakoztam, több konferencián is részt vettem idén, ami eddig nem volt annyira jellemző, és abszolút látom azt, hogy a kapcsolatépítés mennyire fontos, és mennyire megmutatni való az, hogy mi mindenhez értünk, mi mindent tudunk, attól függetlenül, hogy egy vidéki ügynökség vagyunk, és nem vagyunk annyira az emberek látóterében, mint akár a nagy pesti ügynökségek. De a szakértelmünkből ez semmit sem von le. Nagyon jó szakemberek tartoznak a csapatomba, nagyon büszke vagyok rájuk. A Marketing Szövetségben is azt látom, hogy egy részről kitágítja a látóterünket, más részről több lehetőségünk van magunkat is megmutatni.

Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.

Összes cikk