Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a marketing.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben nem fogadja el, úgy a weboldal egyes funkciói nem lesznek használhatók.
Részletek
Elfogadom
Nem fogadom el
PR cikk | 2022. május 31.

Marketing Diamond: Az Effectivo Communications-t kérdeztük

Interjúnkban bemutatkozik a kétszeres marketing gyémánt díjas Effectivo Communications. Buzás Balázst, a cég alapítóját és stratégiai vezetőjét kérdeztük az elmúlt két év szakmai kihívásairól és a jövő trendjeiről.

Az elmúlt 2 év jelentős kihívások elé állította a vállalatokat. Mennyire és milyen módon változtatta meg a pandémia a cégetek és az „ügyfeleitek” működését?

Az elmúlt időszak jelentősen felgyorsította a digitalizációs folyamatokat ügyfeleinknél. Még jobban előtérbe kerültek az online csatornák mind értékesítés, mind pedig lead generálás céljából. Cégünknek, az Effectivo Communications-nek ez azt jelentette, hogy a korábbi marketingstratégiai, tartalomgyártási és online kampánymenedzsment szolgáltatásunkat webes támogatással és SEO-val is kibővítettük. Ügyfeleink és saját hatékonyságunk növelését pedig számos marketing automatizációs folyamattal támogattuk meg.

Mi a legnagyobb marketinges és üzleti kihívás, amivel szembesülnötök kellett?

Mint az online piac többi szereplője, az Effectivo is azzal szembesült, hogy a kattintási- és konverziós árak nagyot emelkedtek és emellett az organikus elérések is csökkentek. Ügyfeleink hirdetési keretéből így okos, kreatív megoldásokkal tudtuk kihozni a maximumot! Az üzleti szituációt nehezítette a megfelelő belső erőforrások megtalálása. Cégünk folyamatos növekedésben van, amihez nem egyszerű feladat megtalálni a képzett PPC kollégákat.

Melyik az a marketingmegoldásotok, amire a legbüszkébbek vagytok az elmúlt időszakban?

2021-ben számos olyan értékesítés támogatási kampányunk volt, amelyre nagyon büszkék vagyunk és ügyfeleink számára kiemelkedő ROAS-t eredményeztek. Mégis az egészségügyi területen indított edukációs online programunkat emelném ki első körben, amely már majd’ 3.000 feliratkozónál jár rekord alacsony fajlagos áron. Továbbá, nagyon hatékony kampányokat indítottunk ügyfélértékelések generálására is, valamint izgalmas podcast sorozatokat is készítettünk szakmai, mégis nagyon érdekes témákban!

Milyen marketing trendeket láttok a jövőben?

A jövőt számos tényező alakítja, amelyek már valamelyest ma is velünk vannak. Ilyen az automatizáció, amely a hirdetési csatornákat, az e-mail marketinget és a webáruházi folyamatokat összeköti. De kiemelném az innovatív és intelligens hirdetési formátumokat is. Izgalmas vonal bontakozik ki már rövid távon is hazánkban a TikTok és podcast csatornák világában. Globálisan a Metaverzum kapujában állunk, ami pedig állandó forró téma marad, az az online adatbiztonság!

Mit jelent számotokra a Marketing-gyémánt elismerés?

Számos kiemelkedő eredménnyel zárult projektünk volt 2021-ben és öröm volt ezeket a szakmai zsűri elé tárni. Ebben az évben neveztünk először a Marketing Diamond díjra és nagyon büszkék vagyunk arra, hogy egyből 2x Marketing Diamond díjasok lettünk.

Külön öröm számunkra, hogy díjainkat márkaépítés és tartalomgyártás kategóriákban tudtuk megszerezni, hiszen mindkettőre kiemelkedő hangsúlyt fektetünk. A szakmai siker pedig hatalmas motivációt és pozitív visszacsatolást jelent számunkra, ezúton is köszönjük az elismerést!

Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.

Összes cikk