Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a marketing.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben nem fogadja el, úgy a weboldal egyes funkciói nem lesznek használhatók.
Részletek
Elfogadom
Nem fogadom el
PR cikk | 2024. augusztus 29.

Egytized másodperc alatt döntenek rólunk

Ezt a tudattalan véleményformálást azután nehéz felülírni” – mondta el a felmérés kapcsán Tóth Balázs, Magyarország vezető üzleti portré és headshot fotósa. „Egy másik kutatásban, amelyet a Cornell egyetemen végeztek, azt vizsgálták, megváltozik-e a fotó alapján kialakult első benyomásunk egy személyes találkozó után. A megdöbbentő eredmény az lett, hogy nem: akit kép alapján szimpatikusnak találunk, azt a személyes találkozón is nagyobb eséllyel kedveljük meg.”

Ezek alapján elég fontos, hogy milyen fotókkal találkozhatnak mások rólunk, hiszen mindenki a legjobb arcát szeretné mutatni. Érdemes néha rákeresni a nevünkre a Google képkeresőben és ellenőrizni, milyennek láthatnak mások. Az üzleti világban dolgozóknak, illetve az álláskeresőknek pedig sok múlhat azon, hogy milyen fotót használnak, mert valójában már akkor eldől, hogy egy lehetséges üzleti partner milyennek tart minket, amikor a találkozó előtt megnézi a LinkedIn profilunkat.

A profi headshot fotós többszáz LinkedIn profilképet elemzett már, így látja, melyek a leggyakoribb hibák: „Az érettségi tablókép vagy az esküvői fotóról kivágott kép éppolyan rossz üzenet, mint az íróasztalnál vagy fehér fal előtt lőtt telefonos kép. A megbízhatóságot és a betöltött vagy betölteni kívánt pozíciót a profilképnek is tükrözni kell. A hitelességünket egy business fotón az elegáns ruha, a rendezett frizura, a profi smink és az előnyösen bevilágított arc adja meg. De hiába mindez, ha üres a tekintetünk a képen. Egy kiváló portré fotós nem csak a részletekre figyel oda, de be tud állítani egy előnyös pózba és el tudja érni azt a bizonyos arckifejezést is, amitől szimpatikusak leszünk mások számára. A jó üzleti fénykép nem luxus, hanem befektetés a jövőnkbe” – mondta el a szakértő.

Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.

Összes cikk