Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a marketing.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben nem fogadja el, úgy a weboldal egyes funkciói nem lesznek használhatók.
Részletek
Elfogadom
Nem fogadom el
PR cikk | 2023. november 07.

Az embereket az élet minden területén a marketing vezeti

A PintGuru egy szeretet alapú marketinggel foglalkozó ügynökség, amely elsősorban a Pinterest nevű képnézegető platformra specializálódott. Csapatuk a posztolástól a hirdetéskezelésig számos szolgáltatást kínál annak érdekében, hogy megsokszorozza az ügyfelei ismertségét és az eladásaik számát. A Magyar Marketing Szövetséghez való csatlakozásuk kapcsán a PintGuru Kft. ügyvezető-tulajdonosával, Buda Áronnal beszélgettünk.

Mit jelent számodra a marketing és milyen szerepeit tartod a legfontosabbnak?

A marketing egy zseniális dolog, mert megmutatja, mire vágynak az emberek igazából. Mondhatod azt, hogy azért szeretnél BMW-t venni, mert az milyen megbízható, és milyen jó benne az elektronika, de legbelül tudod, hogy azért kell neked, mert baromi menő, és fel tudsz szedni vele bárkit. Ez a zseniális benne: az embereket az élet minden területén a marketing vezeti, terelgeti úgy, hogy nem is feltétlen tudnak róla.

Hasonló megfontolásból léptünk a Pinterest irányába is. Egy jól működő rendszerben a Pinterest egy aranybánya lehet a vállalkozásodnak. Miért? Azért, mert amikor a nők vásárolnak, elindulnak a labirintusban nézelődni, ahogy Pálfi Éva szokta mondani. A labirintus legelső lépése pedig a Pinterest. A felületet 80%-ban nők használják, és Magyarországon másfél millió az aktív felhasználók száma.

Arra való a Pinterest, hogy ötletet adjunk. Például, ha új dekorációt szeretnél a nappalidba, feldobnád valamivel, de nem tudod, hogy mit akarsz, akkor beírod a Pinteresten, hogy „nappali ötletek”, és kijön a függöny webshopomnak a blogja. Egyelőre nem akarsz semmit venni, mégis átmész, és elolvasod, hogy mik lesznek a függöny trendek 2024-ben. Mivel átmentél az én oldalamra, onnantól kaphatod tőlem a reklámokat. És mivel volt már köztünk kapcsolat, sokkal közelebb vagy ahhoz, hogy tőlem vásárolj. Így tudják a cégek kihasználni ezt a platformot, mi pedig, abban segítünk, hogy minél több embert, minél olcsóbban tereljünk át a weboldalukra.

Mi a legnagyobb marketinges és üzleti kihívás, ami most a legjobban foglalkoztat titeket?

A legnagyobb kihívást vállalkozóként az embernek mindig saját maga jelenti. A legnagyobb feladat a saját magunkon való belső munka. Annyira tud nőni a céged, amekkora te vagy belülről, mert ha nem tudod kezelni a dicséretet vagy a kudarcot, akkor nem tudsz tovább lépni, ugyanazokba a hibákba fogsz mindig beleesni. Roppant embertpróbáló, hogy ne veszítsd el az önbizalmadat egy rosszabbul sikerült hónap után, de ne szállj el akkor sem magadtól, ha csináltál egy nagyon jó kampányt.

Cégvezetőként pedig az a legnagyobb kihívás, hogy tudjam kezelni, egyben tudjam tartani a körülöttem lévő csapatot, rendszert, az alvállalkozóimat. Mellette magánember is vagyok, családom is van.

A jelenlegi gazdasági helyzet hogyan csapódik le az online vásárlásokon?

Az inflációt nem érezzük meg igazán – persze, én is láttam a visszaesést, de ha tudod, hogy mi a vásárlók problémája, és megoldást kínálsz rá, akkor úgyis meg fogják vásárolni a cuccodat. Egy jól működő marketing gépezet, amelynek minden eleme a helyén van, tudja ezt kompenzálni. Ha folyamatosan kommunikálsz, és az emberek tudják, hogy itt vagy, nem hagyod őket cserben, akkor azt meghálálják.

Mivel lennél elégedett az idei év vonatkozásában?

Az lenne nekem nagy eredmény, ha még több vállalkozással tudnánk megismertetni a szeretet alapú marketinget és tovább tudnánk növekedni. Már vannak külföldi ügyfeleink is, ebben az irányban is gondolkodunk. De a cél az, hogy először a magyar piacon legyünk a legjobbak, hogy mindenki úgy tudja, csak mi létezünk, utána jöhet a külföld.

Személyesen te mire vagy a legbüszkébb az eddigi pályafutásod során?

A legnagyobb büszkeséget jelenleg az ügyfeleim jelentik, ők számomra az igazi nyereség ebben az egészben. Büszke vagyok rá, hogy olyan jó embereket ismerhetek közelebbről, mint Fóliás Juci, Yurkov Orsi vagy Wolf Gábor, de bármelyik ügyfelemet mondhatnám.

Friss sikerélmény, hogy a B2W Fesztiválon megkaptuk a 2023 B2W Social Media Kommunikáció Díját. Nagyon boldog vagyok, hogy a szakmai zsűri úgy ítélte meg, hogy az elmúlt egy év elért eredményei alapján a PintGuru csapata megérdemli ezt az elismerést. Hálás vagyok a családnak és a csodás ügyfeleinknek, akik nélkül ez nem sikerülhetett volna.

Milyen célból léptetek be a Magyar Marketing Szövetségbe, és milyen értéket képvisel számotokra a tagság?

Eddig nem tudtam róla, hogy létezik ez a lehetőség. De részt vettem az MMSZ Női Tagozatának első nyilvános eseményén, és ott értesültem a Marketing Szövetség munkájáról. Azért léptem be, mert számomra a legnagyobb érték a fejlődés, és szeretnék a hazai szakma csúcsától további hasznos tudást felszedni és beépíteni a mindennapi munkánkba.

Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.

Összes cikk